Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Ooit wel, ofja ooit was het Trek Sagafredo. Maar uiteraard zonder spatie 
Adversity is the Catalyst of Change
Had deze ook gezien voordat ik die van Xiaomi heb gekocht maar vond het model te 'oubollig', maar het espresso resultaat zal wel hetzelfde zijn, uitstekend dus.Dubbeldekker schreef: ↑18 okt 2025 14:31 On topic:
Een retro espresso machine van de… Lidl![]()
Maakt echt heerlijke espresso als je de juiste koffie gebruikt. In mijn geval Saga Fredo, speciaal voor pistonmachines, die hier in Frankrijk slechts 3€ nogwat kost. In tegenstelling tot 7,49 in NL.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Ja hij doet het prima door de technologie die ook in de duurdere machines wordt toegepast. Geeft een prachtige crema laag en je bepaalt zelf hoe sterk of slap je het bakkie maakt.Orlok schreef: ↑18 okt 2025 15:00Had deze ook gezien voordat ik die van Xiaomi heb gekocht maar vond het model te 'oubollig', maar het espresso resultaat zal wel hetzelfde zijn, uitstekend dus.Dubbeldekker schreef: ↑18 okt 2025 14:31 On topic:
Een retro espresso machine van de… Lidl![]()
Maakt echt heerlijke espresso als je de juiste koffie gebruikt. In mijn geval Saga Fredo, speciaal voor pistonmachines, die hier in Frankrijk slechts 3€ nogwat kost. In tegenstelling tot 7,49 in NL.
Alleen de melkschuimer gebruik ik niet. Doet het prima hoor maar het apparaat blijft daarna zo lang warm dat de melk alweer lauw is als je de espresso functie kunt gebruiken.
Tot zover deze review
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja maar de bonenoogst is mislukt, mondiaal tekort, etc….Dubbeldekker schreef: ↑18 okt 2025 14:31 In mijn geval Saga Fredo, speciaal voor pistonmachines, die hier in Frankrijk slechts 3€ nogwat kost. In tegenstelling tot 7,49 in NL.
Ik vind het wel geinig ding. Zal de wereld niet kosten?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Normaalgezien zo’n 90€
Ik heb ‘m in een speciale actie voor 49€ kunnen scoren
Ik dacht “daar kan ik me geen buil aan vallen voor een tweede huiske”
Bovendien was de oude kapot, pistonsteel afgebroken.
Ik kan ‘m aanraden. Hij is er ook in rood, gebroken wit en zwart
Ik heb ‘m in een speciale actie voor 49€ kunnen scoren
Ik dacht “daar kan ik me geen buil aan vallen voor een tweede huiske”
Bovendien was de oude kapot, pistonsteel afgebroken.
Ik kan ‘m aanraden. Hij is er ook in rood, gebroken wit en zwart
- borgmonster
- Forum-lid
Zolang het maar geen Saga Freddo wordt. Dan wordt het wel een heel ijzig verhaal 
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb dit weekend heel veel wolken in de aanbieding. Je mag ze allemaal hebben, graag wel zsm zelf weg komen halen 
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!