Fiets 'kunst' in huis
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Prachtige sur place 
Adversity is the Catalyst of Change
Niet zijken maar reiden !
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
-
Fietsgenieter
- Forum-lid
Echt prachtig 0475!
Foto op een kaft van Wilfried de Jong, in blote kont op kasseistrook met wiel. Voor mij beetje dezelfde vibe.
Foto op een kaft van Wilfried de Jong, in blote kont op kasseistrook met wiel. Voor mij beetje dezelfde vibe.
-
michiel831
- Forum-lid
Ik heb mijn laatste wedstrijdfiets boven de bank hangen.
Ook een issue met ruimte, maar vooral een bak mooie herinneringen aan dat ding.
Ik ben ooit wel eens op zoek geweest naar mooie posters met wat abstracte kunst.
Een beetje mooie kasseien of een omgekeerde 13 je weet wel een beetje cliche maar wel mooi werk.
Maar kwam destijds echt heel unieke dure posters tegen. Maar ik zoek meer posters van een paar tientjes maximaal.
Heeft iemand misschien een mooie tip waar ik dat soort dingen zou kunnen vinden?
Ik heb ook nog een ijzeren beeldje waar ik herkomst niet van kan delen. Zal morgen een foto maken als er weer licht is.
Ook een issue met ruimte, maar vooral een bak mooie herinneringen aan dat ding.
Ik ben ooit wel eens op zoek geweest naar mooie posters met wat abstracte kunst.
Een beetje mooie kasseien of een omgekeerde 13 je weet wel een beetje cliche maar wel mooi werk.
Maar kwam destijds echt heel unieke dure posters tegen. Maar ik zoek meer posters van een paar tientjes maximaal.
Heeft iemand misschien een mooie tip waar ik dat soort dingen zou kunnen vinden?
Ik heb ook nog een ijzeren beeldje waar ik herkomst niet van kan delen. Zal morgen een foto maken als er weer licht is.
Deze hangt hier aan de muur. Daaronder een plankje met de milestones van de mooiste cols die ik beklommen heb in F, ES en I

Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H40 | 2025
Orbea Terra H40 | 2025
Ik heb een Cannondale F600SL Sobe Team boven in de inkomhal staan, altijd super grote fan van dat kleurtje geweest, opgesmukt met allerlei custom onderdelen. Wordt zo goed als nooit bereden. Kan je misschien ook als 'kunst' beschouwen?

-
uninvitedguest
- Forum-lid
Op catawiki worden met regelmaat kunst- en/of reclame-posters geveild.michiel831 schreef: ↑17 okt 2025 21:50 Ik ben ooit wel eens op zoek geweest naar mooie posters met wat abstracte kunst.
Sommigen gaan voor honderden euries, sommigen voor een paar tientjes.
Wel nog rekening houden met veilingkosten ( dacht 9%) en eventuele verzendkosten (uit het buitenland)
Wellicht zit daar wat voor je tussen.
https://www.catawiki.com/nl
Doe alles wat je doet met hart en ziel.