Het probleem is dat ik 10+ fietsen in huis heb en sommige fietsen zijn amper in gebruik. Tegelijkertijd zijn de meeste fietsen ook wat onderhoud nodig...
De fietsen in kwestie:
Een Cannondale Caad12 uit 2017 (60cm frame, nog een met ouderwetse velgremmen en Shimano's beste groepset ooit, 11-speed 105). Probleem: De wielen zijn hoognodig aan vervanging toe. Kan ik hier 400 euro voor vragen?
Een Specialized Diverge uit 2017 (58cm frame). De groepset is een mix van Tiagra 10-speed en Affine schijfremmen (hydraulisch). De lagers in het achterwiel zijn toe aan vervanging. De fiets ziet er niet uit, maar fietst prima (op het achterwiel na). 200 euro?
Een Canyon Endurace CF7 uit 2023 (maat L). Weinig mis mee behalve wat speling op de trapas (iets wat de fietsenmaker wel kan fixen) en het rubbertje dat de leiding naar de achterrem op zijn plaats houdt ben ik ergens kwijt geraakt. Degelijke 105-groep met hydraulische schiijfremmen. Dit is een nog een goede fiets, maar 700 euro is wel de max?
En dan heb ik ook nog een singlespeed cyclocrosser met v-brakes (een Bombtrack Arise uit 2016, framemaat 58cm). Nu een beetje aan het verroesten in mijn schuur en kan wel wat liefde gebruiken. Voor 100 euro mag je hem hebben