Wielerseizoen 2025
Klein_Verzet schreef: ↑13 okt 2025 13:41Pogacar heeft al dat theatrale gedoe niet nodig. Hij gaat na 3 weken hectiek in de Tour gewoon rustig met zijn geliefde op de stoeprand van de Champs Elysee zitten wachten op zijn gele trui, heeft evenmin aandelen in de privé-luchtvaartbranche, noch is hij eigenaar van een kinderachtig glimmend monster op vier wielen. Trouwens, Jezus bleef ook uitermate bescheiden na zijn schreden over het water.lugosi schreef: ↑12 okt 2025 19:41Sarcasme, i love it.Dubbeldekker schreef: ↑12 okt 2025 16:19 Inderdaad, supersaai ook. En als hij dan een keertje wint gaat hij op de grond liggen uithuilen en uit hijgen.
Kleurloos figuur….
Dat glimmend monster op 4 wielen, daar mag hij als ambassadeur van Lamborghini mee
rondrijden, maar is hij géén eigenaar van.
Pogacar is dat trouwens van zijn bolides, een Audi RS4 en Porsche GT2RS wél.
Evenepoel ook ambassadeur en geen eigenaar van een dikke BMW.
Leuk dat sommige renners deze gratis mogen gebruiken en sommige er hun zuurverdiende
centen in steken.....of ga je elke renner hiervoor aan de schandpaal nagelen?
-
Klein_Verzet
- Forum-lid
Wat is dit nu allemaal voor heiligverklaring? Pogi vliegt ook regelmatig per privéjet en heeft dus ook duur speelgoed op 4 wielen in de garage staan. Ook heeft hij zo'n zelfde patserklokje om zijn pols als Mathieu.
Nee, voor de geitenwollensokkenwielrenner moet je nog even verder zoeken. Van Aert met zijn elektrische Porsche is denk ik de beste optie in de top vsn de UCI ranking.
Nee, voor de geitenwollensokkenwielrenner moet je nog even verder zoeken. Van Aert met zijn elektrische Porsche is denk ik de beste optie in de top vsn de UCI ranking.
Campagnolo Ultra Dork
Het wielerseizoen is bijna ten einde, deze week Tour of Holland nog en de laatste etappe in mijn achtertuin met een 1500m Gravelstrook er in.
Ben uitgenodigd in de VIP tent
Ik ga op de fiets en doe mijn Garmin Venu 3 om.
Ben uitgenodigd in de VIP tent
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Hahaha mooi man! Zet een paar foto’s op het forum want we gaan het zwarte gat van de winter in 
Afgezien van het veldrijden dan maar die moet nog een beetje op gang komen.
Gelukkig is er nog een winter OS
Afgezien van het veldrijden dan maar die moet nog een beetje op gang komen.
Gelukkig is er nog een winter OS
Adversity is the Catalyst of Change
-
Patrick VB
- Forum-lid
Van Schip opnieuw in de problemen?
https://www.wielerflits.be/nieuws/verbi ... umentatie/
https://www.wielerflits.be/nieuws/verbi ... umentatie/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die man vraagt er ook wel een beetje om als je eerlijk bent.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Gravel-newbie
- Forum-lid
Zo’n fiets en dan zou de zadelpen het “probleem” zijn?
Bianchi Impulso Pro GRX825
Gisteravond even de finale van de etappe door Dordt gekeken en het is een godswonder dat er geen zwaar gewonden zijn gevallen. Knap hoe ze zoveel vluchteilanden, verkeersborden zonder seingevers, versmallingen, plantenbakken, rotondes en scherpe bochten in de laatste 5 kilometer kunnen stoppen.