Wielertransfers 2026
Een keer pech hebben dat de match er niet is met de ploeg kan altijd gebeuren. Een 2e keer vind ik toch al hinten naar moeilijker om mee samen te werken/disbalans tussen eisen aan omkadering en prestaties/onderpresteren/...
Edit, toevoeging: wel een wissel naar andere cultuur, wie weet is dat de oplossing.
Edit, toevoeging: wel een wissel naar andere cultuur, wie weet is dat de oplossing.
Ik heb een beetje gemengde gevoelens hierover.
Natuurlijk is een contract een contract maar als je niet 'happy' bent in je werk wil je graag wat anders.
Ik hoop alleen dat dit soort acties, als ze te vaak voorkomen, niet gaan leiden tot torenhoge afkoopsommen zodat alles onbetaalbaar wordt.
Natuurlijk is een contract een contract maar als je niet 'happy' bent in je werk wil je graag wat anders.
Ik hoop alleen dat dit soort acties, als ze te vaak voorkomen, niet gaan leiden tot torenhoge afkoopsommen zodat alles onbetaalbaar wordt.
-
ottorongo2
- Forum-lid
Die zoekt duidelijk meer vrijheid om zijn torenhoge ambities te realiseren. Whait and see.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Na zijn contractbreuk bij Bora, nu bij Visma.
Na zijn non-actie van vorige zondag.
Wat heeft Uitdebroeks, een beetje gechargeerd, behalve onbetrouwbaar te zijn al bewezen?
Na zijn non-actie van vorige zondag.
Wat heeft Uitdebroeks, een beetje gechargeerd, behalve onbetrouwbaar te zijn al bewezen?
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- CampaYolo
- Forum-lid
Hij zou niet de eerste zijn die piekt op jonge leeftijd om vervolgens een eeuwig talent te blijven. Ik hoop van niet overigens.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Hoe oud zou Quintana inmiddels zijn?
Adversity is the Catalyst of Change
-
Patrick VB
- Forum-lid
Ook Tim Wellens op dit lijstje.
Dacht dat verlengd verblijf bij de Pogi-boys al getekend zou zijn.
Blijkbaar niet.
Dacht dat verlengd verblijf bij de Pogi-boys al getekend zou zijn.
Blijkbaar niet.