Ik heb eigenlijk 2 vragen:
Door een aanrijding door een vrachtwagen moet ik helaas mijn Giant TCR L uit 2023 vervangen. De herstel kosten zijn te hoog waardoor de dagwaarde uitgekeerd gaat worden. De tegenpartij erkent aansprakelijkheid omdat de chauffeur fout zat maar helaas gaat het hier hoogstwaarschijnlijk op uitdraaien..
1e vraag dus eigenlijk of iemand iets vergelijkbaars heeft meegemaakt? Aan hoeveel % onder aankoopwaarde zou ik moeten denken of iemand wellicht een ervaring waarin zij wel het volledige aankoopbedrag kregen uitgekeerd? En kregen jullie wellicht wel jullie oude fiets mee?
Helaas was ik net te laat voor de Bianchi 105 sprint outlet van €1599
Vorige keer had ik een L gekocht (ik ben zelf 186cm) en deze voelde veel te uitgerekt aan lange tijd. Uiteindelijk heb ik dit opgelost door eerst een smaller stuur te kopen (440mm naar 400mm) en vervolgens een kortere stuurpen (110mm naar 100mm) en daarnaast het zadel iets naar voren te plaatsen. En ook wel veel mobiliteit oefeningen. Nu denk ik eraan om gewoon gelijk voor M/L te gaan, ook omdat ik dan niet de extra kosten moet maken van stuurlint/stuur/stuur pen voor de L maar wellicht gaat deze dan toch te klein zijn...