Cannondale
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Het zijn de banden die het verschil maken. De velgen zijn even groot.
Enne... zal ik zeggen dat ik niet eens weet hoe zo'n 'nieuwe' cadanssensor van Garmin eruit ziet...
@abdr: ze zullen dit al suspension corrected hebben, voor een Lefty inderdaad.
Enne... zal ik zeggen dat ik niet eens weet hoe zo'n 'nieuwe' cadanssensor van Garmin eruit ziet...
@abdr: ze zullen dit al suspension corrected hebben, voor een Lefty inderdaad.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
De muur op de achtergrond is ook aardig sloping gemetselddaniel1975 schreef: ↑25 sep 2025 14:53 Gave kleurstelling!!
Maar op de foto lijkt de fiets wel een beetje uit verhouding. Beetje Hyena-model met die hoge voorkant.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Sinds vorige week bezitter van dit gravel monster: de Cannondale SuperX 2. Ik heb er als optie een SystemBar R-One cockpit op laten zetten, maakt het toch een strakker geheel.
Ik ben nieuw in de gravel wereld. Afgelopen week 2 ritjes gemaakt en ik ben verkocht! Het geeft een hele andere dimensie aan de wielersport. Nu nog een set wegwielen voor de winter, zodat ik ook met het clubje mee kan.

Ik ben nieuw in de gravel wereld. Afgelopen week 2 ritjes gemaakt en ik ben verkocht! Het geeft een hele andere dimensie aan de wielersport. Nu nog een set wegwielen voor de winter, zodat ik ook met het clubje mee kan.

-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Heel erg mooi inderdaad,
Ik denk dat het crème of zandkleur is en geen wit.
Ja oké, een vuil wit doet het ook altijd, laat het me dan zo zeggen.wasbeer2006 schreef: ↑03 okt 2025 15:43 Heel erg mooi inderdaad,
Zuid Limburg. Deze week al twee keer grote delen van het Wk gravel parcours gereden rondom Schinnen, Spaubeek, Wijnandsrade, Meerssen, Beek, Schimmert. Wel nog steeds in droge omstandigheden, benieuwd hoe het met nat weer is.
Kleur is inderdaad cashmere, beetje crème kleurig.