Adidas A731 inzetbril
Heeft iemand toevallig nog een Adidas inzetbril liggen ?
Gebruikt of nieuw...?
https://www.mantel.com/adidas-a371-optical-insert
Adidas doet niet meer in fietsbrillen en mijn huidige inzetbril is in tweeën gebroken
(lijmen lukt niet...)
Alvast bedankt,
Marc
Gebruikt of nieuw...?
https://www.mantel.com/adidas-a371-optical-insert
Adidas doet niet meer in fietsbrillen en mijn huidige inzetbril is in tweeën gebroken
(lijmen lukt niet...)
Alvast bedankt,
Marc
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Dat is inderdaad Evil Eye clip on.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
60 euro daarvoor is toch écht te gek voor woorden???
En die dingen breken nogal snel. Zoals marcmarc ervaren heeft.
En die dingen breken nogal snel. Zoals marcmarc ervaren heeft.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Als ik voor 60 euro zo'n inzet krijg incl de glazen op sterkte (ga ik even van uit dat je geen inzet koopt zonder).
Dan is die 60 euro toch al redelijk verklaard.
en snel breken.., mijn ervaring (N=1), is toch dat de inzet het al 21 jaar vol houdt!
Veel gebruikt met fietsen, schaatsen, roeien, hardlopen.., en incl een flinke skicrash (kostte een scharnier van een pootje, die ook los te verkrijgen bleek te zijn, 18 jaar na aanschaf van de bril).
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Ik weet niet voor welke bril het inzetstukje is?
Mijn adidas bril een type zonyk heeft een inzetstuk a545 die is vaakgeschikt voor meerdere brillen,
Het middenstuk is enkel neusvleugel en siliconen, de positie wordt bepaald door het montuur. De glas grote is ook fijn, ik kijk nooit tegen een randje.
Toen30,-
Setje glazen 60,- (minnetje en een en cyclinder)
Mijn adidas bril een type zonyk heeft een inzetstuk a545 die is vaakgeschikt voor meerdere brillen,
Het middenstuk is enkel neusvleugel en siliconen, de positie wordt bepaald door het montuur. De glas grote is ook fijn, ik kijk nooit tegen een randje.
Toen30,-
Setje glazen 60,- (minnetje en een en cyclinder)
60 is effectief zonder glazen. Voor een klein beetje plastic.
Ik heb een deftige afwijking en astigmatsme, dus het goedkoopste dat ik lokaal vond was 200 euro voor de glazen.
Dan kies ik echt wel voor een bril met ingeslepen glazen op sterkte. M'n Tifosi houdt het nu al een jaar of 7-8 uit.
Heb ooit zo'n clipje laten maken met destijds glazen voor 30 euro per stuk. De derde keer dat ik het gebruikte, brak de insert.
Ik heb een deftige afwijking en astigmatsme, dus het goedkoopste dat ik lokaal vond was 200 euro voor de glazen.
Dan kies ik echt wel voor een bril met ingeslepen glazen op sterkte. M'n Tifosi houdt het nu al een jaar of 7-8 uit.
Heb ooit zo'n clipje laten maken met destijds glazen voor 30 euro per stuk. De derde keer dat ik het gebruikte, brak de insert.
Het is voor een Evil Eye Halfrim Pro.
Ik heb inmiddels een lokale opticien gevonden die Evil Eye dealer is.
Hopelijk bestaat er een inzetbril van gelijk formaat waar ze de oude glazen gewoon in kunnen zetten.
Overigens fiets ik in herfst/winter meestal met daglenzen vanwege het beslaan van de bril.