Wat was je langste rit ooit ( zonder slaappauze ).
Voor sommigen een eitje, maar voor mij een overwinning op mijzelf. Afgelopen zaterdag 212,84 km gereden. BRM 200 in Zuidlaren + heen en terug rijden naar mijn overnachtingsplaats.
I refuse to join any club that would have me as a member
-
Fietsgenieter
- Forum-lid
Goed man, gefeliciteerd. Ik moet zelf de kaap van 200 nog ronden. Keertje 194 wind mee en keer 186 windje 4 schuin/tegen. Dus voor mij zeker geen eitje. Nog meer, nee beter: verdere ambitie?
-
rudi assauer
- Forum-lid
Gefeliciteerd! Je langste rit ook nog eens op een schitterend parcours. Reed hem zelf ook. Mooie tocht.

Dit topic even uit het oog verloren.
Ondertussen staat de langste afstand op 296 km.
Op verlof in een rondje gereden langs de Zeeuwse kust.
Was en leuke onderneming met een paar watertappunten die goed gebruikt werden. (thx forum)
Planning was wel belangrijk ferry van Breskens naar Vlissingen en omgekeerd was eerste gepland, maar het "eerder beperkte" window vroeg toch een andere route (op 300km kan veel gebeuren)
Des een hertekening via de haven van Antwerpen en de waterbus (1€) was ook wel fijn.
Daardoor konden we vroeger vertrekken (camping -> ferry was 2km dus nogo).
Heel wat tegeltjes werden ingekleurd ook een BRM van een aantal jaar terug die ik moest staken werd zo wat goedgemaakt.
Solo-slim tegen de wind beuken, genieten van mooie wegen en jezelf weer eens challengen! Zalig!
Enige nadeel de wahoo viel uit net voor ik stop kon drukken (platte batterij) kijk vlug in de app zag er goed uit.
Wahoo aanleggen en activieteit herstellen liep echter fout!
Had 44000km in 9u30 ofzo met 66.000 verbrande calorieën, dat was nu net een beetje over the top
https://www.strava.com/activities/15289769231
Ondertussen staat de langste afstand op 296 km.
Op verlof in een rondje gereden langs de Zeeuwse kust.
Was en leuke onderneming met een paar watertappunten die goed gebruikt werden. (thx forum)
Planning was wel belangrijk ferry van Breskens naar Vlissingen en omgekeerd was eerste gepland, maar het "eerder beperkte" window vroeg toch een andere route (op 300km kan veel gebeuren)
Des een hertekening via de haven van Antwerpen en de waterbus (1€) was ook wel fijn.
Daardoor konden we vroeger vertrekken (camping -> ferry was 2km dus nogo).
Heel wat tegeltjes werden ingekleurd ook een BRM van een aantal jaar terug die ik moest staken werd zo wat goedgemaakt.
Solo-slim tegen de wind beuken, genieten van mooie wegen en jezelf weer eens challengen! Zalig!
Enige nadeel de wahoo viel uit net voor ik stop kon drukken (platte batterij) kijk vlug in de app zag er goed uit.
Wahoo aanleggen en activieteit herstellen liep echter fout!
Had 44000km in 9u30 ofzo met 66.000 verbrande calorieën, dat was nu net een beetje over the top
https://www.strava.com/activities/15289769231
And if it's fast or slow
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)