Wielertransfers 2026
Jeroen en Karsten maakten de opmerking dat Soler en Grosschartner evengoed niet geknecht hebben en wel 6e en 20e werden. Ligt het dan niet aan Almeida of aan de ploeg die iedereen beloftes maakt om voor eigen kans te rijden en vervolgens toch weer een strak keurslijf eist?
Ik snap echt niks van die ploeg. Als Pogacar er niet is weet niemand er raad mee, ook de ploegleiding niet. Op talent wordt er nog steeds veel gewonnen, maar qua chaos kan Movistar er een puntje aan zuigen.
Ik snap echt niks van die ploeg. Als Pogacar er niet is weet niemand er raad mee, ook de ploegleiding niet. Op talent wordt er nog steeds veel gewonnen, maar qua chaos kan Movistar er een puntje aan zuigen.
Campagnolo Ultra Dork
Budgettair zoveel ruimte om renners in hun sterkste jaren aan te trekken om Pogacar te ondersteunen, dat ze iedereen moeten beloven dat ze ook voor eigen kans kunnen rijden in WT koersen wanneer Pogacar er niet bij is. Eigenlijk heb je dat Pogacar alles rijdt en de knechten gekozen worden op basis van het parcours. Bij andere ploegen heb je of 2 kernen of knechten de kopmannen in koersen waar het parcours hen niet ligt.
Probleem is dat er dan weinig grote koersen overschieten de laatste jaren en dat ze bij UAE dus met een hele reeks semi-kopmannen strijden om hetzelfde been. Iets winnen van WT niveau is volgens mij toch hoe die knechten hun loon behouden eens ze niet meer nuttig blijken in die grote ploeg.
Is net wat anders dan jonge of oude talenten aantrekken. Die laten zich al wat makkelijker kneden omdat ze zich nog moeten ontdekken OF omdat ze zelf ook wel voelen dat ze over hun top zijn.
Probleem is dat er dan weinig grote koersen overschieten de laatste jaren en dat ze bij UAE dus met een hele reeks semi-kopmannen strijden om hetzelfde been. Iets winnen van WT niveau is volgens mij toch hoe die knechten hun loon behouden eens ze niet meer nuttig blijken in die grote ploeg.
Is net wat anders dan jonge of oude talenten aantrekken. Die laten zich al wat makkelijker kneden omdat ze zich nog moeten ontdekken OF omdat ze zelf ook wel voelen dat ze over hun top zijn.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Precies! Het zou best kunnen dat Ayuso met een wat rustiger en gestructureerde begeleiding tot bloei gaat komen. (In dat geval valt Movistar al af)
Of een vrijbuiters ploeg zoals EF. Samen met O’connor flink de koers kleuren. Ik hoop op die laatste optie
Of een vrijbuiters ploeg zoals EF. Samen met O’connor flink de koers kleuren. Ik hoop op die laatste optie
Adversity is the Catalyst of Change
Visma?
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- CampaYolo
- Forum-lid
Aangezien ze daar de voorjaarsklassiekers als hoofddoel hebben zal er budgettair vast wel een luitenant aan te trekken zijn.
Maar het is inderdaad een flinke leegloop.
Ze moeten naar mijn verwachting toch nog ff door tot en met 2028.
Maar het is inderdaad een flinke leegloop.
Ze moeten naar mijn verwachting toch nog ff door tot en met 2028.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
Ze zullen ongetwijfeld last hebben van de crisis waar de wielersport momenteel op meerdere fronten in zit: minder amateurbeoefenaars, fabrikanten hebben het moeilijk, kijkcijfers grote rondes dalen, economische crisis in bepaalde landen.
- CampaYolo
- Forum-lid
Ja, kennelijk naar Israel premier tech.
Zonder een discussie over het midden oosten te willen starten durf ik toch te zeggen dat dit een gewaagde stap is.
Dan heb ik het puur er over of die ploeg volgend jaar nog wel overal wordt uitgenodigd.
Anderzijds. Girmay heeft in het verleden bij vlagen goed gereden, dit jaar was niet al te best. Misschien heeft hij de ploegen ook niet voor het kiezen.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.