Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Gefeliciteerd
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Ah gefeliciteerd! Kan hm maar alvast in huis hebben toch!
Hier heeft die man van 3 jaar mijn 1 jaar oude racefiets al geclaimd. Of nja “als ik groot ben, is die van mij toch papa”
Gefeliciteerd! De mijne kon met nog geen 1 jaar al op het kleinste model Puky loopfiets, net een week nadat hij liep. Super handig want zo kon ik al vrij snel grote afstanden wandelen.
Ik weet niet hoe deze zich qua maat verhoudt met de Puky loopfietsen.
Ik weet niet hoe deze zich qua maat verhoudt met de Puky loopfietsen.
Campagnolo Ultra Dork
-
joridebont
- Forum-lid
- daniel1975
- Forum-lid HC
Een Tarmac SL8 Expert in de uitverkoop voor mevr1979.

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nee, de Rival versie. Was fors goedkoper dan de 105di2. Dus die bouw ik zelf nog wel even om de komende weken.
Jammer dat er 26mm bandjes op zitten, dat is niet meer van deze tijd en geen tubeless tape wordt meegeleverd. Bij de losse wielen zit namelijk wel tape en ventielen.
Frame is wel fraai gespoten en afgewerkt.
Jammer dat er 26mm bandjes op zitten, dat is niet meer van deze tijd en geen tubeless tape wordt meegeleverd. Bij de losse wielen zit namelijk wel tape en ventielen.
Frame is wel fraai gespoten en afgewerkt.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
En dat volgende "product" zou zomaar de Dollar als voornaamste "handelsmunt" kunnen zijn.Ernie C. schreef: ↑24 aug 2025 11:53 ..........
Maar wat is het volgende product waarop het Westerse marktaandeel compleet wordt weggeconcurreerd?
Daarin schuilt het (samen met de autoindustrie) het grote gevaar. In China willen ze best een paar jaar of zelfs meer tegen of onder de kostprijs produceren als ze daarna het monopolie in handen hebben. Dat kunnen wij niet.
Op de vergadering van de SCO, voluit de Shanghai Cooperation Organization, zitten de leiders van 43% van de wereldbevolking bij elkaar. Met China, Indië, Pakistan, Rusland en ook Iran nu niet direct, in tegenstelling tot Europa, de meest politiek correcte landen waar politici zich meer bezig houden met real-politik dan deugpronken.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/08/31 ... poetin-xi/
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- borgmonster
- Forum-lid
43% van de wereldbevolking. Zal best waar zijn. Maar het is nu net niet 43% van het bbp van de wereldeconomie dat daar wordt vertegenwoordigd.
Die dollar blijft nog wel even.
Die dollar blijft nog wel even.
ex-CUBE Litening Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Canyon Ultimate CF SLX 8 DISC TDF
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Canyon Ultimate CF SLX 8 DISC TDF