Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
Om de verzameling maar weer eens aan te vullen... Uit Straatsburg een Victorinox bakkersmes. Een heel klein gekarteld zakmesje wat je zo op zak steekt. Gewoon leuk. Ook een Victorinox Companion op de kop getikt. Voor mij misschien wel hét ideale zakmes.
Verder pins en patches van de stadswapens uit verschillende Toscaanse steden én uit de Lego winkel van Firenze: de Vespa. (uit Londen heb ik ook de dubbeldekker uit dezelfde serie) De souveniertjes van de vakantie zijn binnen, haha.
Verder pins en patches van de stadswapens uit verschillende Toscaanse steden én uit de Lego winkel van Firenze: de Vespa. (uit Londen heb ik ook de dubbeldekker uit dezelfde serie) De souveniertjes van de vakantie zijn binnen, haha.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
- borgmonster
- Forum-lid
Mijn victorinox legermes met inscriptie KL 87 (opkomst 88-5) heb ik nog steeds, is onverwoestbaar, makkelijk te slijpen en ontzettend handig.
M’n plunjebaal met inhoud heb ik ook nog. Is ook onverwoestbaar.
ex-CUBE Litening Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Canyon Ultimate CF SLX 8 DISC TDF
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vroeger als kind liep ik altijd met een zakmes, meestal met een oude originele Companion. Werd gebruikt voor van alles en nog wat, vaak huttenbouw gerelateerd.
Ik begrijp dat in veel steden nu ook grote hutten bouwen weer populair is....
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Hier 86-1 en de slaapzak wordt nog steeds gebruikt.borgmonster schreef: ↑27 aug 2025 10:49 Mijn victorinox legermes met inscriptie KL 87 (opkomst 88-5) heb ik nog steeds, is onverwoestbaar, makkelijk te slijpen en ontzettend handig.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
- borgmonster
- Forum-lid
O zo. De slaapzak moesten we direct inleveren. Die was fijn zeg!
ex-CUBE Litening Ultegra 3x10
Hier ook. Alles ingeleverd. Behalve ondergoed (heb ik tijden mijn racefiets mee gepoetst), en kisten (verkocht op marktplaats). Overigens lichting 93-10.
Wel nog jaren zaklamp die ik als hvt'je achterover had gedrukt, gebruikt. Op een of andere is die zoekgeraakt.
Wel nog jaren zaklamp die ik als hvt'je achterover had gedrukt, gebruikt. Op een of andere is die zoekgeraakt.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Vandaag deze Moccamaster KBG Select gekocht.
Gister op de fiets naar de fabriek in Amerongen gereden om even te kijken. Kleurstalen meegekregen om thuis te kijken.
Vandaag toch maar met de auto er maar eentje op wezen halen, kreeg ik niet mee op de fiets.

img:moccamaster
Gister op de fiets naar de fabriek in Amerongen gereden om even te kijken. Kleurstalen meegekregen om thuis te kijken.
Vandaag toch maar met de auto er maar eentje op wezen halen, kreeg ik niet mee op de fiets.

img:moccamaster
Tickets voor Maximo Park in de pocket.
Deze Indie-postpunk band uit Newcastle staat al zo'n 15 jaar op mijn concertlijst, maar het is er eigenlijk nog nooit van gekomen om ze live te zien. Toevallig zag ik op Insta dat ze ter eren van hun 20 jarige debuutplaat weer gaan touren en gelijk maar tickets op de kop getikt.
Deze Indie-postpunk band uit Newcastle staat al zo'n 15 jaar op mijn concertlijst, maar het is er eigenlijk nog nooit van gekomen om ze live te zien. Toevallig zag ik op Insta dat ze ter eren van hun 20 jarige debuutplaat weer gaan touren en gelijk maar tickets op de kop getikt.