Iemand enig idee wat er met de podcast In de Waaier is gebeurd? Komt al tijden niks meer online en zelfs oudere opnames staan nog maar deels online.
Weet dat Thijs Z. veel aversie oplevert bij sommigen, maar kon er zo nu en dan prima naar luisteren.
Podcast
Thijs en Hidde zijn denk ik even met een welverdiende vakantie...
Ah dus toch. Valt weer mee dus. Aangezien de podcasts van de laatste week tour offline waren gehaald en er ook de Vuelta niet kwam dacht ik even dat Eurosport ze de laan uit had geknikkerd.
Ik vind het doorgaans ook prettig luistervoer tijdens werk. Veel andere podcasts zijn verworden tot een soort radioshows waar het vooral gaat om grappen maken, zelf zo hard mogelijk lachen om je eigen grappen en andere onzin waar ik geen wielerpodcast voor luister. Inhoudsloze podcasts zijn er immers al genoeg.
Ik vind het doorgaans ook prettig luistervoer tijdens werk. Veel andere podcasts zijn verworden tot een soort radioshows waar het vooral gaat om grappen maken, zelf zo hard mogelijk lachen om je eigen grappen en andere onzin waar ik geen wielerpodcast voor luister. Inhoudsloze podcasts zijn er immers al genoeg.