Wahoo ELEMNT Roam
-
Patrick VB
- Forum-lid
Wahoo is blijkbaar niet de enige met dit probleem.
Net een mail ontvangen van Polar:
Dear Polar V650 Customer,
You are receiving this email because you have registered a Polar V650 cycling computer to your Polar Flow account.
We write to inform you that we have recently noticed an annoying issue with the Polar V650 as it resets the date to year 2006. This is due to a limitation in the system tracking the GPS time.
Fortunately, there is a quick workaround available: please disable the "Use GPS time" in your V650 settings (Settings > General Settings), so it won't change the date automatically anymore.
Persoonlijk heb ik beschreven probleem gelukkig nog niet gehad. Wat ik wel heb dat de V650 sinds zaterdag geen verbinding maakt met mijn phone om te syncen. Het wordt tijd voor iets anders.
Net een mail ontvangen van Polar:
Dear Polar V650 Customer,
You are receiving this email because you have registered a Polar V650 cycling computer to your Polar Flow account.
We write to inform you that we have recently noticed an annoying issue with the Polar V650 as it resets the date to year 2006. This is due to a limitation in the system tracking the GPS time.
Fortunately, there is a quick workaround available: please disable the "Use GPS time" in your V650 settings (Settings > General Settings), so it won't change the date automatically anymore.
Persoonlijk heb ik beschreven probleem gelukkig nog niet gehad. Wat ik wel heb dat de V650 sinds zaterdag geen verbinding maakt met mijn phone om te syncen. Het wordt tijd voor iets anders.
Ik heb online zitten zoeken maar vind niet meteen hoe je één veld een donkere achtergrond geeft.
Ik kan wel de hele roam licht of donkere achtergrond geven, maar dit lukt me niet.
Ik heb de V2 maar het toestel op de foto lijkt ook een 2

Ik kan wel de hele roam licht of donkere achtergrond geven, maar dit lukt me niet.
Ik heb de V2 maar het toestel op de foto lijkt ook een 2

Dat is geinig !!
Effe gezocht : het zou te maken hebben met welke leds je laat branden aan de zijkant. Is het bv de snelheid , dan is de achtergrond van de snelheid zwart -> heb je hartslag als leds voor de zijkant dan is je hartslag zwart op het scherm.
Net getest : werkt.

Effe gezocht : het zou te maken hebben met welke leds je laat branden aan de zijkant. Is het bv de snelheid , dan is de achtergrond van de snelheid zwart -> heb je hartslag als leds voor de zijkant dan is je hartslag zwart op het scherm.
Net getest : werkt.

Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 
Hah. Zelfs CHatGPT wist het antwoord niet
Merci!
Merci!
-
Gravel-newbie
- Forum-lid
Hoe is het tegenwoordig eigenlijk gesteld met het aantal updates bij Wahoo? Heb voorheen een Bolt v1 gehad en werd echt gek van dat er bijna voor elke rit eerst een update was. Ben uiteindelijk overgegaan naar een Garmin edge 830, maar zit nu toch weer te kijken naar een Wahoo Roam 3. Vond de bediening van Wahoo wel beter dan de Garmin, en ook de navigatie/routes op de kaart waren beter zichtbaar ondanks dat de Bolt toen nog zwart/wit was.
Bianchi Impulso Pro GRX825
Hm. Ik denk dat er vorige week of de week daarvoor eentje was.Gravel-newbie schreef: ↑09 nov 2025 10:24 Hoe is het tegenwoordig eigenlijk gesteld met het aantal updates bij Wahoo? Heb voorheen een Bolt v1 gehad en werd echt gek van dat er bijna voor elke rit eerst een update was. Ben uiteindelijk overgegaan naar een Garmin edge 830, maar zit nu toch weer te kijken naar een Wahoo Roam 3. Vond de bediening van Wahoo wel beter dan de Garmin, en ook de navigatie/routes op de kaart waren beter zichtbaar ondanks dat de Bolt toen nog zwart/wit was.
Ik kan me niet herinneren wanneer die ervoor was, dus lijkt me wel ok.
En op zich is het goed dat ze een bug op die manier snel fixen ipv een maand of twee te wachten.
Iemand die d eupgrade van Roam 2 naar 3 gedaan heeft?
Touchscreen en bel spreken me aan.
Het scherm lijkt iets minder duidelijk dan de v2? Maar ik lees heel uiteenlopende meningen over het scherm.
Met Black friday wordt de overstap iets beter verteerbaar.
Ik zou ook m'n HideMyBells kunnen verkopen.
Ik hou echt van de navigatie en feel van de V2.
Touchscreen en bel spreken me aan.
Het scherm lijkt iets minder duidelijk dan de v2? Maar ik lees heel uiteenlopende meningen over het scherm.
Met Black friday wordt de overstap iets beter verteerbaar.
Ik zou ook m'n HideMyBells kunnen verkopen.
Ik hou echt van de navigatie en feel van de V2.