Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
-
michiel831
- Forum-lid
https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en ... ts-batavus
Als mij fiets zo stond afgesteld zou ik het hele wielrennen ook niks vinden denk ik.
Als mij fiets zo stond afgesteld zou ik het hele wielrennen ook niks vinden denk ik.
Ik vermoed dat de zelfde persoon binnenkort ook een camera op marktplaats gaat zetten.....want dat is ook niks voor haar zo te zienmichiel831 schreef: ↑19 aug 2025 13:08 https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en ... ts-batavus
-
Patrick VB
- Forum-lid
Extra bedrading is inbegrepen in de vraagprijs?
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Nou, te klein gaat waarschijnlijk over de fiets getuige de enorme zadelpen en de bijna 45 graden omhoog hoek van de stuurpen.
Verder is er niets mis mee nee, alleen wel een hoop werk om er weer een wat toonbaar fietske van te maken voor iemand die dit frame beter past
Adversity is the Catalyst of Change
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Zadelpen laten zakken, een "normale" stuurpen monteren en leidingen inkorten /bleeden is nu toch echt niet zoveel werk.Dubbeldekker schreef: ↑24 aug 2025 22:49 ,...alleen wel een hoop werk om er weer een wat toonbaar fietske van te maken voor iemand die dit frame beter past
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
ottorongo2
- Forum-lid
Werkjes vallen heel vaak langer uit dan op voorhand voorzien/gepland. In mijn garage een verrot raam willen herstellen, maar na war gezaag en gekop viel het nog bestaande deel van het raam op mijn kop b(grlukkig zonder glas) Dan maar overgegaan tot demonteren raam en met balkjes een kader in de plaats gezet
geschatte tij 2 à 3h inbrgrepen opkuis. Het werd uiteindelijkeen 6 à7 uren werk. En dat overkomt mij elke keer.
geschatte tij 2 à 3h inbrgrepen opkuis. Het werd uiteindelijkeen 6 à7 uren werk. En dat overkomt mij elke keer.
. . . . . en dat zag je op Marktplaats.ottorongo2 schreef: ↑27 aug 2025 00:42 Werkjes vallen heel vaak langer uit dan op voorhand voorzien/gepland. In mijn garage een verrot raam willen herstellen, maar na war gezaag en gekop viel het nog bestaande deel van het raam op mijn kop b(grlukkig zonder glas) Dan maar overgegaan tot demonteren raam en met balkjes een kader in de plaats gezet
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless