Dag allen,
Iemand ooit wat gekocht op wielrenspullen.com?
Ben opzoek na een fiets computer met alles erop wat ook kan verbinden met strava.
Zag deze op de website maar weet niet of het wat is...
https://wielrenspullen.com/products/igs ... g-computer
Lijkt wel van ali te komen maar blijkbaar kan je wel gewoon retourneren wat bij ali niet kan.. had tevens ook mail gestuurd dat ze het via ali inkopen of direct laten inkopen maar retourneren geen probleem moet zijn. En blijkbaar niet terug gestuurd word na China, maar naar de webshop zelf en ze het daarna in eigen beheer gaan verkopen.
Tevens zeiden ze ook dat ze veel zelf op voorraad hebben maar dan ook deel dus direct via ali word ingekocht. Dus ene product kan volgende dag binnen zijn. Deze helaas niet, weekje wachten.. aldus de webshop.
Of kan ik beter voor wat anders gaan?
Fietscomputer op wielrenspullen.com
-
marcelekkel
- Forum-lid
-
Pontius1991
- Forum-lid
Voor 25,11 euro heb ik 'm thuis, direct bij Ali en met een kortingscode. Je kunt er bijna twee kopen dus voor de 48 euro die wielrenspullen.com vraagt zou ik op zoek gaan naar een alternatief (of via Ali bestellen, die fietscomputer werkt prima bij mijn vrouw). Of je wilt graag een dropshipper wat rijker maken, dat kan ook. Een deel van de euro's blijven dan in ieder geval in de EU.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Hoe kom je er op om juist op deze site te kijken?marcelekkel schreef: ↑11 aug 2025 22:17 Dag allen,
Iemand ooit wat gekocht op wielrenspullen.com?
...
Ben je eigenaar van deze site?
Want dan open je, 15 jaar na je vorige en enige post, nog een topic ivm fietskledij en ook van deze "drop ship" site.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Eén topic over deze toko is wel genoeg: viewtopic.php?t=102330.
Ik laat ze wel staan zodat wie er naar zoekt hier kan lezen dat het misschien niet de verstandigste optie is om te shoppen voor je fietsspullen.
Ik laat ze wel staan zodat wie er naar zoekt hier kan lezen dat het misschien niet de verstandigste optie is om te shoppen voor je fietsspullen.