Zoek onderdeel Bianchi Oltre
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Hier wellicht? Even doorscrollen tot voorbij alle merchandise en je komt bij relevante onderdelen terecht.
Adversity is the Catalyst of Change
Heb je er een fotootje van?
Dit soort onderdelen zal je nooit vinden als sparepart bij een fietsenfabrikant, want dat is het niet. Je kan ze wellicht wel scoren bij een leverancier van framebouw delen. De BP2433/R heb ik waarschijnlijk wel ergens liggen.
Wellicht kan een carbonreperateur dit ook voor je verzorgen.
Dit soort onderdelen zal je nooit vinden als sparepart bij een fietsenfabrikant, want dat is het niet. Je kan ze wellicht wel scoren bij een leverancier van framebouw delen. De BP2433/R heb ik waarschijnlijk wel ergens liggen.
Wellicht kan een carbonreperateur dit ook voor je verzorgen.
-
Tussendoor
- Forum-lid

Dat dingetje onder 'reparto corse'?
De BP2433/R is wel degelijk een stopper. Deze zet je vast met 2 schroefjes, of 2 popnagels. Is echter wel wat lager.
Een andere oplossing zou een mooie draadloze SRAM groep zijn?
Laatst gewijzigd door baron062 op 11 aug 2025 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Probeer hem zo goed mogelijk na te tekenen in Tinkercad en zoek iemand die hem kan printen. Prototypen in PLA filament (waarschijnlijk krijg je hem niet in 1x perfect), het eindproduct in ASA met 100% infill.
Campagnolo Ultra Dork
Te vroeg gejuicht, ik heb ze in mijn voorraad niet meer. Wel wat uitvoeringen die je zou kunnen solderen of lijmen, maar dat lijkt mij niet makkelijk zelf te doen. Dit lijkt er wel op, die zwarte uitvoering dan: https://nl.aliexpress.com/item/10050052 ... pt=glo2nld
Als ik jou was zou ik het bij een carbonhersteller vragen, waar woon je ergens?
Als ik jou was zou ik het bij een carbonhersteller vragen, waar woon je ergens?