Vandaag gezien...een korte broek
Die processierups, daar helpt geen enkele kleding tegen. Die mini mini brandhaardjes gaan overal dwars doorheen. Tenzij je misschien in wintervacht gaat fietsen in de zomer. Maar dan nog vraag ik me af of dat genoeg is.
Live fast; die young. mijn blog
- CampaYolo
- Forum-lid
Ik geef je geen ongelijk. En teken springen ook niet vanaf een boom of bosschage naar beneden op jouw kale kruin.
Toch zijn er genoeg mensen die het tegengestelde denken.
Maar het moet gezegd. Mijn vader die al zweet als het niet vriest gaat in de zomer altijd met lange broek het bos in op de fiets.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
Vandaag opvallend veel fietsers gespot met lange kleding. Goed, de derde leeftijd op de e-bike daargelaten, ze hebben het al sneller koud en beweging is minimaal waardoor ze niet opwarmen.
Maar ook diverse wielrenners gezien met arm-/beenstukken, later in de middag niet meer maar tot 13.00 was het goed zichtbaar. Toen ik vertrok was het 21,5°C en armstukken kon toen wel. Later met 25+ kom je ze nog steeds tegen. Rare jongens (en meisjes)
Maar ook diverse wielrenners gezien met arm-/beenstukken, later in de middag niet meer maar tot 13.00 was het goed zichtbaar. Toen ik vertrok was het 21,5°C en armstukken kon toen wel. Later met 25+ kom je ze nog steeds tegen. Rare jongens (en meisjes)
Dogma F
-
Tussendoor
- Forum-lid
Hoe belangrijk deze melding ook is.... Je zit in het verkeerde topic...
Dit is het juiste nutteloze topic:
viewtopic.php?p=10007&hilit=Lange+broek#p10007
Dit is het juiste nutteloze topic:
viewtopic.php?p=10007&hilit=Lange+broek#p10007