Remco Evenepoel
-
uninvitedguest
- Forum-lid
mwoah, als een werkgever bereid is te betalen sta je morgen buiten de deur, ook na +25 jaar dienstverband.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Valt wel mee hoor, bovendien is het een post-ontslag procedure, die niet zo heel vaak gevoerd wordt.daniel1975 schreef: ↑09 aug 2025 16:05 “Onredelijke ontslagreden” lijkt mij net zo’n ellendig lang discussiepunt op te leveren als in Nl.
Dit wordt als volgt geformuleerd:
Wanneer geen “redenen verband houdend met de geschiktheid of het gedrag van de werknemer of de noodwendigheden van de onderneming” kunnen worden aangetoond. (wat in de praktijk vaak meespeelt is dat de betrokkene daarop gewezen is, en dat dat ook geregistreerd werd)
Schadevergoeding: tussen 3 en 17 weken loon.
Ik weet niet hoe ontslagvergoedingen berekend worden in Nederland, maar in Belgie kost je dat wel wat.uninvitedguest schreef: ↑09 aug 2025 16:56 mwoah, als een werkgever bereid is te betalen sta je morgen buiten de deur, ook na +25 jaar dienstverband.
https://youtube.com/shorts/5R5nEYmr_fk? ... 9wX40BRV04
Remco aan t brake checken…. bijzondere manoeuvre.
-
scottpch64
- Forum-lid
Dat was vroeger, nu wel een stuk complexer.Jans schreef: ↑09 aug 2025 16:37Dit voelt aan als een werkgever die allerlei problemen opwerpt. Een paar tussentijdse negatieve beoordelingsgesprekken, na jarenlang zeer positieve en je kunt vertrekken, misschien met een paar maandsalarissen. Wat ik gezien en zelfs meegemaakt heb, meer hoefde de werkgever er niet voor te doen.daniel1975 schreef: ↑09 aug 2025 14:54Kon dat maar….. niet presterende medewerkers ontslaan is echt een dramatisch proces in NL. Dan moet je een heel vervelend (voor beide partijen) traject is met alles kleine foutjes registreren, heel veel gesprekken, etc.
Terwijl een medewerker kan gaan wanneer hij/zij dat wil met inachtneming van de opzegtermijn. Verhouding is scheef.
Maak je geen vrienden mee, verwacht je toch niet als je zelf net in de puinpoeier hebt gelegen.kxlight schreef: ↑08 sep 2025 12:08 https://youtube.com/shorts/5R5nEYmr_fk? ... 9wX40BRV04
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik had het al gezien ja.
Begon net weer beetje sympathy voor hem te krijgen. Maar wat is en blijft het een eikel zeg.
Begon net weer beetje sympathy voor hem te krijgen. Maar wat is en blijft het een eikel zeg.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!