Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Helaas is ons terrein wat te onregelmatig voor een robot. Het is terrasvormig, twee etages, en ook nogal schuin aflopend hier en daar.
Ik hoor graag van iemand dat een robotmaaier daar geen enkel probleem mee heeft! Zo’n zitmaaier is een paar keer leuk maar als je voor de zoveelste keer door een wesp of hoornaar wordt gestoken, de stokken die de honden verspreiden weer eens de V-snaar naar z’n grootje helpt en last but not least; er weer eens een ‘liaan’ van een bramenstruik precies je arm of been weet te geselen is de lol er wel een keer af
Ik houd me aanbevolen voor tips over robots.
Ik hoor graag van iemand dat een robotmaaier daar geen enkel probleem mee heeft! Zo’n zitmaaier is een paar keer leuk maar als je voor de zoveelste keer door een wesp of hoornaar wordt gestoken, de stokken die de honden verspreiden weer eens de V-snaar naar z’n grootje helpt en last but not least; er weer eens een ‘liaan’ van een bramenstruik precies je arm of been weet te geselen is de lol er wel een keer af
Ik houd me aanbevolen voor tips over robots.
Adversity is the Catalyst of Change
- Lcsmet
- Forum-lid HC
In het vakantiehuis dat we huurden in de Ardennen was de (grote) tuin ook wel echt hellend en daar reed een ferm formaat Husqvarna robot het gras af.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Dankjewel. Ik zal eens wat onderzoek gaan doen.
Bijkomende uitdaging is dat we op dat terrein geen 240 volt hebben voor het opladen van het beestje.
Wellicht iets met zonnepanelen en een accu als oplaadstation?
Bijkomende uitdaging is dat we op dat terrein geen 240 volt hebben voor het opladen van het beestje.
Adversity is the Catalyst of Change
- daniel1975
- Forum-lid HC
Een forse investering in een kort geluksmoment 
Maar met de prijsstijgingen in NL van de laatste jaren is het verschil toch niet meer zo groot als vroeger?
Maar met de prijsstijgingen in NL van de laatste jaren is het verschil toch niet meer zo groot als vroeger?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Noorwegen blijft met afstand het duurst: € 9,27 per glas bier.!daniel1975 schreef: ↑08 aug 2025 19:11 Een forse investering in een kort geluksmoment
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die zijn gek 
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Wij hebben een Husqvarna en die kan aardige hellingen aan. In Noorwegen en Zweden zag ik dit jaar veel van het nieuwe model met 4wd rijden (met een soort scharnier in het midden). Die ging echte steile hellingen op. Goedkoop zal hij wel niet zijn. Zolang ze geen weg over hoeven, kunnen ze wel op een terrein maaien zonder stroom.Dubbeldekker schreef: ↑08 aug 2025 17:47 Dankjewel. Ik zal eens wat onderzoek gaan doen.
Campagnolo Ultra Dork
Wel duur maar met die opbrengst financieren ze ook de gezondheidzorg en de gratis kinder opvang.
Zo heb ik me aldaar laten vertellen door de hotelmanager.
Daarbij nog met een smile zeggend; "drink maar lekker door dat is goed voor ons, dank je"!
Zo heb ik me aldaar laten vertellen door de hotelmanager.
Daarbij nog met een smile zeggend; "drink maar lekker door dat is goed voor ons, dank je"!
...