Elektrische Fietspompen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Error 1 zou toch bovenaan lijstje moeten staan 
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
scottwilko
- Forum-lid HC
Lijkt op een probleem met een blokkade van de rotor als je zoek op deze foutmelding in combinatie met een pomp
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Dat is wel erg snel.
Benieuwd of er garantie op zit.
Op deze Trek Air Rush heb je dan weer wel 2 jaar garantie.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Natuurlijk zit er garantie op, alleen zit de verkoper in China . . . .Lcsmet schreef: ↑03 aug 2025 18:30Dat is wel erg snel.
Benieuwd of er garantie op zit.
Op deze Trek Air Rush heb je dan weer wel 2 jaar garantie.
![]()
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Inmiddels in contact met Anoutway, moet zeggen ze zijn heel behulpzaam. Video opgestuurd en wat dingen uitgewisseld. Hun laatste bericht
Our engineers mentioned that it may be due to a loose connection between the barometer and the motherboard. This is usually caused by impact or water damage.
Hier ondertussen nog meer positieve ervaringen met de Cycplus AS2. Ontlaadt niet, ook niet na weken niet-gebruik. Je kan de lading van de batterij trouwens heel makkelijk even met een simpele druk op de knop verifiëren wanneer de argwaan de kop zou opsteken.
Tijdens onze gravelvakantie vorige week erg nuttig kunnen gebruiken om 2 lekke binnenbanden van mijn madame te vervangen (ze weigert tubeless te rijden), mijn Cinturato op te pompen na het pluggen van een gaatje (met dank aan een scherpe steen), en ook alles tussendoor een keer terug op druk te brengen. Toch een pak comfortabeler allemaal dan met een handpompje, en voor mij meer foolproof dan met een co2 patroon.
Tijdens onze gravelvakantie vorige week erg nuttig kunnen gebruiken om 2 lekke binnenbanden van mijn madame te vervangen (ze weigert tubeless te rijden), mijn Cinturato op te pompen na het pluggen van een gaatje (met dank aan een scherpe steen), en ook alles tussendoor een keer terug op druk te brengen. Toch een pak comfortabeler allemaal dan met een handpompje, en voor mij meer foolproof dan met een co2 patroon.

Goh ja ooit en nooit... ooit gaat de wereld een keer vergaan ook.
Verklein je kans op een probleem en koop iets van een merk dat een zekere reputatie heeft opgebouwd. Cycplus komt steeds goed uit testen, heeft Europese distributie en wordt ook als OEM door Silca gebruikt.

-
scottwilko
- Forum-lid HC
Dat klinkt als: wij geven geen garantiehavana schreef: ↑05 aug 2025 07:01 Inmiddels in contact met Anoutway, moet zeggen ze zijn heel behulpzaam. Video opgestuurd en wat dingen uitgewisseld. Hun laatste bericht
Our engineers mentioned that it may be due to a loose connection between the barometer and the motherboard. This is usually caused by impact or water damage.
-
gaisdergerman
- Forum-lid
Je zou zeggen dat je zo'n ding maakt met het idee dat het tegen een beetje zweet/water kan.
-
gaisdergerman
- Forum-lid
Met een co2 patroon is het hier al regelmatig mis gegaan.
- Te kort ventiel (te weinig bite)
- opzetstuk wat in het zadeltasje is overleden.
Ik heb dit weekend een gravel wedstrijd, dan neem ik de electrische pomp mee.
Voor de rest vertrouw ik op mijn kleine handpompje.