Dit dus!
Commentaar op commentaar
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Ik weet niet wat er vandaag met la Kneet aan de hand was maar het leek wel of ze totale wartaal aan het uitkramen was.
Misschien wat vermoeid?
“Tijdsecondes pakkeu” vertaling: bonificatie
“Ik ben een beetje uit me woorden”
Etcetera
Misschien wat vermoeid?
Etcetera
Adversity is the Catalyst of Change
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lamain: ze is bijna boven, dit geeft ze niet meer uit handen
LaRox: zo ver wil ik nog niet gaan
LaRox 2 min later: ik denk dat we hier naar de winnares van deze etappe kijken
Zucht….
LaRox: zo ver wil ik nog niet gaan
LaRox 2 min later: ik denk dat we hier naar de winnares van deze etappe kijken
Zucht….
Niks mis mee @Dubbeldekker.Dubbeldekker schreef: ↑31 jul 2025 17:42 Ik weet niet wat er vandaag met la Kneet aan de hand was maar het leek wel of ze totale wartaal aan het uitkramen was.
Misschien wat vermoeid?
Etcetera
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
ottorongo2
- Forum-lid
Ruben Van Gucht bezig gehoord op VRT, tenenkrullend . Hoogstens in de categorie zatte toogpraat.
Weet niks, ziet niks voorspelt alles verkeerd en spreekt de naam van een française op zijn engels uit; mieve ipv.Maeve. En voor de rest vragen stellen aan Ine, die hem, ondanks haar meer voorzichtige aanpak, als commentator al overvelugeld.Het is al ver gekomen.
Weet niks, ziet niks voorspelt alles verkeerd en spreekt de naam van een française op zijn engels uit; mieve ipv.Maeve. En voor de rest vragen stellen aan Ine, die hem, ondanks haar meer voorzichtige aanpak, als commentator al overvelugeld.Het is al ver gekomen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zullen we Lamain en Ine maar samen op zender zetten dan?
Of Andries en Beyen.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Lijkt me een heerlijk combinatie!
Maar dan ook la Kneet bij Ruben hé
Beetje partnerruil kan in dit geval geen kwaad
Maar ik hoor Kneet graag hoor, alleen vandaag zat ze op een andere golflengte
Vond Ruben anders gisteren weer goed. Hij vertelde wat over de geschiedenis van Poitiers (vanwege de Tourpassage) en haalde daarbij een aantal feiten aan uit het boek/podcast van Bart van Loo over de Bourgondiers. Beyen trachtte eerst wat grappig te ridiculiseren, waarop hij vroeg of ze niet geinteresseerd was in geschiedenis, zij geeft ontwijkend antwoord (had eerder al laten verstaan dat woorden als graaf - veldslag - en koning nogal een overvloed aan informatie zijn en dat ze dat moeilijk kon verwerken). Waarop Ruben; jij bent precies in niet veel geinteresseerd..... shock.ottorongo2 schreef: ↑31 jul 2025 19:05 Ruben Van Gucht bezig gehoord op VRT, tenenkrullend . Hoogstens in de categorie zatte toogpraat.
Vandaag had Ruben het over de geboorteplaats van Pascal (Blaise) en natuurlijk over de wet van Pascal (die we nog kennen van onze tijd op de schoolbanken). Beyen had totaal geen idee waarover hij het had, en liet dat ook merken, toen hij ook nog over Gay Lussac (algemene gaswet) begon, wist ze totaal niet meer wat zeggen....
Het moment deed me wat denken aan die ene keer dat Beyen samen commentaar moest geven met Renaat, die als opener meteen goed startte: welke koersen heb jij allemaal gewonnen in je carriere Ine? Stilte....
Volgens haar eigen zeggen heeft ze wel koersen gewonnen, maar ik vind ze op procyclingstats alvast niet terug.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Maar ze draagt wel uitdagende kleedjes toch 
Haar hele carriere is gebouwd op haar uiterlijk, dat heeft ze alvast wel slim aangepakt.
Het was een beetje de Puck Moonen van voor het bestaan van sociale media.
En ja ze heeft bij Karl echt moeten smeken om haar in Sporza-programma's binnen te krijgen, blijkbaar was er bij Sporza wel wat weerstand, maar enfin , dat is uiteindelijk toch gelukt.
En ze is blijkbaar erg populair nu, ook in Nederland.
Ik hou wel van haar onwetendheid, nietszeggende opmerkingen en tienermeisjesreacties. Een typisch ... .......
Hieronder een jonge Beyen, al bewust dat haar erotisch kapitaal (Isaiah Green) en wat opportunisme haar meer succes zouden opleveren dan haar wielerprestaties:

Het was een beetje de Puck Moonen van voor het bestaan van sociale media.
En ja ze heeft bij Karl echt moeten smeken om haar in Sporza-programma's binnen te krijgen, blijkbaar was er bij Sporza wel wat weerstand, maar enfin , dat is uiteindelijk toch gelukt.
En ze is blijkbaar erg populair nu, ook in Nederland.
Ik hou wel van haar onwetendheid, nietszeggende opmerkingen en tienermeisjesreacties. Een typisch ... .......
Hieronder een jonge Beyen, al bewust dat haar erotisch kapitaal (Isaiah Green) en wat opportunisme haar meer succes zouden opleveren dan haar wielerprestaties:

Lijkt mij een poging van Ruben om ofwel indruk te maken op Ine ofwel om haar wat voor schut te zetten terwijl hij waarschijnlijk alles mooi op voorhand opgezocht heeft. Zulke zaken bespreek je op voorhand met je medecommentator en dan kan je elkaar aanvullen.lugosi schreef: ↑31 jul 2025 20:38Vond Ruben anders gisteren weer goed. Hij vertelde wat over de geschiedenis van Poitiers (vanwege de Tourpassage) en haalde daarbij een aantal feiten aan uit het boek/podcast van Bart van Loo over de Bourgondiers. Beyen trachtte eerst wat grappig te ridiculiseren, waarop hij vroeg of ze niet geinteresseerd was in geschiedenis, zij geeft ontwijkend antwoord (had eerder al laten verstaan dat woorden als graaf - veldslag - en koning nogal een overvloed aan informatie zijn en dat ze dat moeilijk kon verwerken). Waarop Ruben; jij bent precies in niet veel geinteresseerd..... shock.ottorongo2 schreef: ↑31 jul 2025 19:05 Ruben Van Gucht bezig gehoord op VRT, tenenkrullend . Hoogstens in de categorie zatte toogpraat.
Vandaag had Ruben het over de geboorteplaats van Pascal (Blaise) en natuurlijk over de wet van Pascal (die we nog kennen van onze tijd op de schoolbanken). Beyen had totaal geen idee waarover hij het had, en liet dat ook merken, toen hij ook nog over Gay Lussac (algemene gaswet) begon, wist ze totaal niet meer wat zeggen....
Het moment deed me wat denken aan die ene keer dat Beyen samen commentaar moest geven met Renaat, die als opener meteen goed startte: welke koersen heb jij allemaal gewonnen in je carriere Ine? Stilte....
Volgens haar eigen zeggen heeft ze wel koersen gewonnen, maar ik vind ze op procyclingstats alvast niet terug.
Wat Ruben nu doet lijkt mij de stijl van Wuyts introduceren in zijn verslaggeving. "Hou een ander klein en denk dat je dan zelf er groter door wordt".
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.