Het grote domme vragen topic
-
ottorongo2
- Forum-lid
Op internet zijn er tal van sites die dit tonen.Ik herinner mij o.a. youtube waar ik ook de mostert haalde.(ook op GCM of iets in die trend )
-
Patrick VB
- Forum-lid
Of, old style, van beneden naar boven wikkelen.
-
scottpch64
- Forum-lid
Van boven naar beneden, dan heb je geen plakkertjes nodig! 
Thanks voor de tips!
Maargoed, ik heb jullie allemaal net iets hoger zitten dan de gemiddelde youtuber, dus vandaar eerst de vraag hier in het domme vragen topic. Daar is het immers voor.
Wat moet ik nou weer met een filmpje over mosterd?ottorongo2 schreef: ↑28 jul 2025 22:55 Op internet zijn er tal van sites die dit tonen.Ik herinner mij o.a. youtube waar ik ook de mostert haalde.(ook op GCM of iets in die trend )
Maargoed, ik heb jullie allemaal net iets hoger zitten dan de gemiddelde youtuber, dus vandaar eerst de vraag hier in het domme vragen topic. Daar is het immers voor.
Inderdaad vergelijkbare fietsen zoeken, kijken wat zij vragen en hoe lang ze al te koop staan.
Ook al zal dat misschien minder zijn dan je had gehoopt, maar je hebt er ook weinig aan als een fiets een jaar te koop (en in de weg) staat.
Altijd iets meer vragen, om dan nog wat te kunnen zakken ook natuurlijk.
Ook al zal dat misschien minder zijn dan je had gehoopt, maar je hebt er ook weinig aan als een fiets een jaar te koop (en in de weg) staat.
Altijd iets meer vragen, om dan nog wat te kunnen zakken ook natuurlijk.
Na hoeveel kilometer vervangen jullie je ketting echt?
En wat gaat er mis als de fietsenmaker na amper 1500 km (op gemiddeld lage intensiteit) zegt dat je ketting goed versleten is. Wil die dan graag extra kettingen verkopen, of doe ik iets verkeerd?
En wat gaat er mis als de fietsenmaker na amper 1500 km (op gemiddeld lage intensiteit) zegt dat je ketting goed versleten is. Wil die dan graag extra kettingen verkopen, of doe ik iets verkeerd?
Heb je aan de fietsenmaker gevraagd waarom die ketting na 1500km is versleten of waaraan bepaal je dat?
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Normaal toch een 3000-4000 km.
M'n laatste was aan 1500km ook op. Nochtans alles gedaan zoals ik altijd doe. FM snapte het ook niet meteen. Was ook gewoon een officiële Shimano ketting.
Soms slecht exemplaartje?
M'n laatste was aan 1500km ook op. Nochtans alles gedaan zoals ik altijd doe. FM snapte het ook niet meteen. Was ook gewoon een officiële Shimano ketting.
Soms slecht exemplaartje?