Waarom koop je überhaupt witte sokken?Swedish Chef schreef: ↑25 jul 2025 22:45Je kan het rode logo ook even afplakken voor je de sokken bij de witte was in de machine gooit![]()
Het grote domme vragen topic
- Lcsmet
- Forum-lid HC
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Waar maak je je nou druk over, voor die paar euro koop je toch gewoon weer nieuwe 'witte' sokken.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
En daar hebben we het: lekker consumeren en geen enkel ethisch besef, laat staan enig milieu bewustzijn.
viewtopic.php?p=1707202#p1707202
Adversity is the Catalyst of Change
@Orlok vraagt er wel om nu haha!Dubbeldekker schreef: ↑27 jul 2025 19:30En daar hebben we het: lekker consumeren en geen enkel ethisch besef, laat staan enig milieu bewustzijn.
Dit (van Orlok) is wel het slechtste antwoord ooit. Alhoewel het je wel een wasmachine scheelt. Waarom zou je uberhaupt nog wassen. Koop toch gewoon nieuwe.
Ik zou het niet weten, maar wat kost een wasmachine wasje voor een paar 'witte' sokken per wasbeurt (afschrijving, energie, water, elektra, wasmiddel) en niet te vergeten de hoeveelheid milieu verontreiniging t.o.v. een paar nieuwe sokken van € 10 die na een paar keer wassen zijn verkleurd.Crimby schreef: ↑27 jul 2025 20:43@Orlok vraagt er wel om nu haha!Dubbeldekker schreef: ↑27 jul 2025 19:30En daar hebben we het: lekker consumeren en geen enkel ethisch besef, laat staan enig milieu bewustzijn.
Dit (van Orlok) is wel het slechtste antwoord ooit. Alhoewel het je wel een wasmachine scheelt. Waarom zou je uberhaupt nog wassen. Koop toch gewoon nieuwe.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
De vraag die je stelt is: zijn minder Witte sokken echt zo’n schande?
Ben je een beter mens als je sokken helemaal wit zijn? Of een minder mens als de sokken ietsje verkleurd zijn?
En bovenal: ga je de wasmachine, die er toch al staat, meer of
minder laten draaien vanwege een paar sokjes?
Ben je een beter mens als je sokken helemaal wit zijn? Of een minder mens als de sokken ietsje verkleurd zijn?
En bovenal: ga je de wasmachine, die er toch al staat, meer of
minder laten draaien vanwege een paar sokjes?
Adversity is the Catalyst of Change
Witte wielersokken kunnen samen met de andere witte zomerse kleding gewassen worden. Als je weet hoe het hoort, dan draag je onder je korte broek geen lange zwarte kousen, maar korte witte sokken.
Dus wat is het probleem precies?
Dus wat is het probleem precies?
hun fietsen.
Kopen we dan ook allemaal zometeen doping?
200 sokken per jaar is enkel goed voor de economische groei. Ik denk dat ik in heel mijn bijna 37 jarige leven nog geen 200 sokken heb gekocht.