Een halve stoel en een halve tafel?Thierry le Brun schreef: ↑27 jul 2025 19:50Samen met Yates dan toch.Dubbeldekker schreef: ↑27 jul 2025 19:41 Geweldig!! Een deze Tour toch wat kleurloze Wout van Aert redt weer eens de meubelen voor Visma.
Wat een kanjer is dat toch.
Gedeelde meubelen zijn halve meubelen??
Tour de France 2025
Campagnolo Ultra Dork
Ik wist van niks en vroeg mij al af wat er aan de hand was. Geen Vinnie maar wel wout en jorgenson die met Pogacar mee koersten. Ik denk niet dat Pogacar zonder tijdsneutralisatie zo risicovol had gekoerst. Winnen had wel een stuk moeilijker geweest.daniel1975 schreef: ↑27 jul 2025 20:54 Had Pogi ook zo gereden als het klassement nog wel beinvloed kon worden? Risico’s nemen?
De beslissing om met de tijden geen rekening te houden ( voor de veiligheid) kon ik wel begrijpen maar dan niet de dag voor de rit zoiets beslissen. Een heel peleton doorheen de smalle natte kasseistraten had voor (veel) ellende kunnen zorgen.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

We hebben ook 33% van de ritten gewonnenTheo V schreef: ↑27 jul 2025 20:07 Het zijn net Nederlanders die Belgen.
De sporter verliest alleen maar ze winnen met z'n allen.![]()
![]()
https://sporza.be/nl/matches/wielrennen ... 393666912/
Dat WE heb ik gelukkig geen last van en heb geen enkele last van nationale gevoelens en ben vooral koersliefhebber.
Van deze Tour heb ik ook echt genoten. Niet zozeer van het klassement maar wel van drie weken mooie koersdagen.
De etappe van gister was in alle opzichten ook nog eens een kers op de taart.
Heerlijke koers en wat fijn om Wout zo bezig te zien. Hopelijk een kantelpunt om een mindere periode achter zich te laten.
Knap vooral als je de Tour voor zijn doen wat minder begint en dan zo weet te groeien.
Knap, knap, knap en wat een feest om te zien.
Heb voor het eerst ook echt naar de laatste etappe echt zitten kijken. Staat normaal wel op maar ben ik tussendoor andere dingen aan het doen.
Nu zitten smullen!
Wat mij betreft is dit dan ook een blijvertje.
Van deze Tour heb ik ook echt genoten. Niet zozeer van het klassement maar wel van drie weken mooie koersdagen.
De etappe van gister was in alle opzichten ook nog eens een kers op de taart.
Heerlijke koers en wat fijn om Wout zo bezig te zien. Hopelijk een kantelpunt om een mindere periode achter zich te laten.
Knap vooral als je de Tour voor zijn doen wat minder begint en dan zo weet te groeien.
Knap, knap, knap en wat een feest om te zien.
Heb voor het eerst ook echt naar de laatste etappe echt zitten kijken. Staat normaal wel op maar ben ik tussendoor andere dingen aan het doen.
Nu zitten smullen!
Wat mij betreft is dit dan ook een blijvertje.
- daniel1975
- Forum-lid HC
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Dat ben ik niet met je eens. Wat er gisteren gebeurde is wat ik in veel meer etappe's zou doen en al jaren voorstel.
Dat was toch de leukste laatste etappe ooit.....
Vooraf goed uitleggen wat de bedoeling is en er gaat gebeuren.
ook met tijdslimieten in tijdritten, zet die gewoon op 60%, krijg je daarna alleen maar leukere etappe's van.
Benoem vijf of zes pure sprint etappe's en zet 25km voor de meet de tijd stil.
Kan iedereen die niet wil sprinten lekker uitrijden en krijg je ook leukere en veiligere sprints.
Nu gaan ze erna nog een uurtje uitrijden, slaat toch echt nergens op.
Je moet echt dingen aan gaan passen anders kijkt er geen hond meer als wij dood zijn, om het positief af te sluiten
De jeugd vind er geen hol aan.....
ook met tijdslimieten in tijdritten, zet die gewoon op 60%, krijg je daarna alleen maar leukere etappe's van.
Kan iedereen die niet wil sprinten lekker uitrijden en krijg je ook leukere en veiligere sprints.
Je moet echt dingen aan gaan passen anders kijkt er geen hond meer als wij dood zijn, om het positief af te sluiten
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Moet je de tijdsopname dan ook stoppen onderaan de berg of in het geval de aankomst bergaf ligt voor de afdaling.
Nu was het een koers "grand Cru".
Zouden we hetzelfde geschreven hebben mocht Pogacar, ook nog eens in de gele trui, en Wout Van Aert er niet zo'n spannende vertoning van hebben gemaakt.
Stel je voor dat een groepje van een 10-tal "gewone" renners er voor gaat en de rest van het peloton werkt de verplichte oefening op trainingstempo af.
Nu was het een koers "grand Cru".
Zouden we hetzelfde geschreven hebben mocht Pogacar, ook nog eens in de gele trui, en Wout Van Aert er niet zo'n spannende vertoning van hebben gemaakt.
Stel je voor dat een groepje van een 10-tal "gewone" renners er voor gaat en de rest van het peloton werkt de verplichte oefening op trainingstempo af.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Waar kijkt de jeugd wel naar dan op tv?wasbeer2006 schreef: ↑28 jul 2025 11:26 Dat ben ik niet met je eens. Wat er gisteren gebeurde is wat ik in veel meer etappe's zou doen en al jaren voorstel.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Die kijken geen tv. Zelfs mijn kinderen die al midden 20 zijn kijken geen tv meer. En ikzelf kijk ook amper tv, als ik wielrennen, atletiek, Premier league (Liverpool) en CL niet meetel.nijkie schreef: ↑28 jul 2025 11:45Waar kijkt de jeugd wel naar dan op tv?wasbeer2006 schreef: ↑28 jul 2025 11:26 Dat ben ik niet met je eens. Wat er gisteren gebeurde is wat ik in veel meer etappe's zou doen en al jaren voorstel.
Orbea Orca M35I
Super Six Evo Hi Mod Disc Ultegra DI2
CaadX Ultegra
Super Six Evo Hi Mod Disc Ultegra DI2
CaadX Ultegra
-
Klein_Verzet
- Forum-lid
Sorry, vergissing.
Laatst gewijzigd door Klein_Verzet op 28 jul 2025 13:42, 1 keer totaal gewijzigd.