Tour de France 2025
Ik vond het sowieso een vette laatste etappe, voor herhaling vatbaar. Mooie overwinning van vAert! Leuk om te zien dat Pogacar gewoon all-in gaat ook, zo`n klassiek parcours ligt hem wel erg goed. En ik denk dat vdPoel hier ook wel erg graag bij had willen zijn, die heeft wel gebaald vandaag.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat enorm gegund!!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Het zijn net Nederlanders die Belgen.
De sporter verliest alleen maar ze winnen met z'n allen.
https://sporza.be/nl/matches/wielrennen ... 393666912/
De sporter verliest alleen maar ze winnen met z'n allen.
https://sporza.be/nl/matches/wielrennen ... 393666912/
Ik vond het eigenlijk net goed dat de tijd voor GC gestopt werd. Nu zag je spektakel in een pogacar die nog eens meeging. Veel minder zenuwachtigheid in die natte banen en een zeer mooie koers.
Dit gaat een blijvertje worden qua experiment denk ik
Dit gaat een blijvertje worden qua experiment denk ik
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Het is de aanwezigheid van Pogacar die deze etappe mee kleur heeft gegeven.
Pogacar die, in tegenstelling tot de andere klassement mannen, wel tot op de meet wil koersen.
Pogacar die, in tegenstelling tot de andere klassement mannen, wel tot op de meet wil koersen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Daar heb je wel een goed punt! Maar het argument was dat de UCI de renners zonder enig onderzoek of organisatie blootstelt aan enorm gevaarlijke situaties gaande deze Tour en dan nu opeens besluit om een zeker punt in te voeren voor neutralisatie.
En dat alles gewoon nog steeds ten behoeve van het spektakel hé! Echt niet ten behoeve van de renners.
Adversity is the Catalyst of Change
Het vernieuwde eindparcours is goed uitgedraaid, wat een spektakel zeg met dank aan Pogi en andere aanvalslustigen, we moeten terug naar Hinault om zo'n vechtlust te zien bij een klassementsrenner. Enkele dagen geleden las ik hier nog van iemand die beweerde dat Pogi zo uitgeput was dat hij op het podium zijn arm niet meer omhoog kreeg....
Sterk nummer van VanAert, ik vind dit één van de mooiste zeges uit zijn carriere, op zo'n straffe manier winnen. Chapeau.
Van mij mag deze aankomst blijven, dan is er de laatste dag ook nog koers te zien.
Sterk nummer van VanAert, ik vind dit één van de mooiste zeges uit zijn carriere, op zo'n straffe manier winnen. Chapeau.
Van mij mag deze aankomst blijven, dan is er de laatste dag ook nog koers te zien.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Ik ook! Maar dan wel als een echte etappe zonder neutralisatie vooraf.
Maak er gewoon een echte koersdag van, ijs en weder dienende!
Maak er gewoon een echte koersdag van, ijs en weder dienende!
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
En frot er dan maar een heuse sprinters etappe in voorafgaande aan zo’n aankomst
- daniel1975
- Forum-lid HC
Had Pogi ook zo gereden als het klassement nog wel beinvloed kon worden? Risico’s nemen?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Je ziet wel dat de renners keuze hebben daardoor. Diegene die nog willen gaan mee, een heel grote groep had er genoeg van.Dubbeldekker schreef: ↑27 jul 2025 20:27Daar heb je wel een goed punt! Maar het argument was dat de UCI de renners zonder enig onderzoek of organisatie blootstelt aan enorm gevaarlijke situaties gaande deze Tour en dan nu opeens besluit om een zeker punt in te voeren voor neutralisatie.
En dat alles gewoon nog steeds ten behoeve van het spektakel hé! Echt niet ten behoeve van de renners.
Dat maakt het mijn inziens wel veiliger voor de renners, het is veel minder van moeten voor het klassement.