Commentaar op commentaar
-
Klein_Verzet
- Forum-lid
Als Merckx een Nederlander zou zijn dan had heel België geroepen dat hij aan de doping zat, en dat Van Impe de enige schone renner was die ooit de Tour won.
Weet jij wel hoeveel supporters VDPoel in Vlaanderen heeft? Heel veel en is dat een Belg? Jij doet net of het enige dat er toe doet bij supporters de nationaliteit is. Vlamingen zijn zelfs wereldkampioen in de sport "eigen volk afkraken".Klein_Verzet schreef: ↑26 jul 2025 18:51 Als Merckx een Nederlander zou zijn dan had heel België geroepen dat hij aan de doping zat, en dat Van Impe de enige schone renner was die ooit de Tour won.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

-
Klein_Verzet
- Forum-lid
Ho ho, ik reageerde hier (zie onder) op hè. En MvdP is de gelukkigste wielrenner van België omdat hij een Nederlander is.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Klopt ja! Ik kijk de vrouwenkoers liever op de NOS.
Adversity is the Catalyst of Change
Ik ben nu op beide zenders afgehaakt wat een onzin wordt er verkondigd om de tijd vol te l*llen.
Toen ik hoorde dat RK het commentaar zou leveren ging ik helemaal over m'n nek en overgeschakeld naar Eurosport en tijdens de reklame even een uitstapje naar de Belg
.
Toen ik hoorde dat RK het commentaar zou leveren ging ik helemaal over m'n nek en overgeschakeld naar Eurosport en tijdens de reklame even een uitstapje naar de Belg
...
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Rox Kneet
-
Patrick VB
- Forum-lid
-
ottorongo2
- Forum-lid
en het blijkt telkens dat Ruben heel weinig voorbereidend werk doet ivm. parcours, moelijkheidsgraad of reglementering of over rensters enz..
Maar hij blijkt wel goed op de hoogte van alle roddels en nevenverschijnselen.En ja hij maakt er iets te veel een gezellige koffiebabbel van.Maar ook te veel tot niets terzake doende gelul.Ik erger mij wel dikwijls aan.Anderzijds heeft soms ook heel amuzante opmerkingen , eerder in de privsfeer en niks te maken met de koers en dat is tenslotte waar hij rijkelijk wordt voor betaald.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Ergo: Ruben doet zijn huiswerk niet.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Ergo: Ruben doet zijn huiswerk niet.