In een podcast geeft Boogerd daar wel wat uitleg over, het kadert wel wat in geven en nemen blijkbaar toen.daniel1975 schreef: ↑25 jul 2025 13:03
Ik herinner mij vooral de uitspraak van Lance na de finish: “he deserved to win”.
Maar de etappe was schitterend!
Tour de France 2025
Ik heb die etappe nog ergens op videocassette. Fuertes was zijn medevluchter toen.daniel1975 schreef: ↑25 jul 2025 13:03Ik herinner mij vooral de uitspraak van Lance na de finish: “he deserved to win”.
Maar de etappe was schitterend!
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

Nee hoor pogacar en die laffe Vingegaard verdient het niet om de tour te winnen. Heeft geen wielerbloed. Met de klassiekers het wk je ziet hem nergens alleen de dauphine en dan wil het vrouwtje hem nog meer naast haar op de bank zien zitten. Kijk even wat pogacar en van der poel hebben weggetrapt het afgelopen jaar.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Een beetje respect zou wel prettig zijn. Je kunt het niet eens zijn met het programma van Vingegaard maar laf is hij deze Tour echt niet geweest.Orbea schreef: ↑25 jul 2025 15:32Nee hoor pogacar en die laffe Vingegaard verdient het niet om de tour te winnen. Heeft geen wielerbloed. Met de klassiekers het wk je ziet hem nergens alleen de dauphine en dan wil het vrouwtje hem nog meer naast haar op de bank zien zitten. Kijk even wat pogacar en van der poel hebben weggetrapt het afgelopen jaar.
Adversity is the Catalyst of Change
- daniel1975
- Forum-lid HC
Orbea is al een tijdje bezig met goedkoop scoren….
@lugosi: welke podcast, vind ik wel interessant. Ik heb het altijd een beetje vertaald als “Boogie was een toffe peer, ik had het geel al ruim, dus hij mocht winnen”.
@lugosi: welke podcast, vind ik wel interessant. Ik heb het altijd een beetje vertaald als “Boogie was een toffe peer, ik had het geel al ruim, dus hij mocht winnen”.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Wordt voor dit rijgedrag ook n boete gegeven…
https://x.com/JohndenBraber/status/1948743954985353626
https://x.com/JohndenBraber/status/1948743954985353626
Moet je nagaan hoe laf je zelf bent...Orbea schreef: ↑25 jul 2025 15:32Nee hoor pogacar en die laffe Vingegaard verdient het niet om de tour te winnen. Heeft geen wielerbloed. Met de klassiekers het wk je ziet hem nergens alleen de dauphine en dan wil het vrouwtje hem nog meer naast haar op de bank zien zitten. Kijk even wat pogacar en van der poel hebben weggetrapt het afgelopen jaar.
Het ligt niet in zijn mogelijkheden om daar ook voor een tweede plaats te strijden achter Pogacar. Waarom zou het laf zijn je eigen tekortkomingen te kennen? Ben blij dat iemand soort van de strijd aangaat in de Tour. Het meest logische zou zijn dat iedereen de eerste bergetappe een half uur achter Pogacar zou finishen om vervolgens om de ritzeges zouden gaan strijden.
Nu heb je tenminste nog iemand om af te zeiken. Doe het dan tenminste met een beetje respect.
Campagnolo Ultra Dork