Tour de France 2025
-
KristofS87
- Forum-lid
2 minuten op de 2de beste in de eerste bergrit 
Laatst gewijzigd door JPAR op 17 jul 2025 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Saai?! No way. Het hele klassement achter Pogačar bestaat uit jongelingen en vrijbuiters dus daar kan nog vanalles gebeuren.
En voor de andere truien is er ook nog wel een leuke strijd.
En voor de andere truien is er ook nog wel een leuke strijd.
Adversity is the Catalyst of Change
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat is jezelf voor de gek houden. Dat zijn hele leuke bijzaken, meer niet.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Trouwens geweldig hoe scherp Pogačar nog is na zijn geweldige inspanning. Hij wijst de camera motor er even op dat er een kartonnen plaat aan het achterwiel hangt, hij besteedt aandacht aan het overlijden van Samuele Privitera in de ronde van Aosta (19 jaar slechts) ook bij het juichen betoonde hij daarvoor al zijn respect.
Vervolgens heeft hij het over de Hautacam rit van 2022, in antwoord op een vraag van de interviewer, en daarbij benoemd hij het huidige Visma als het toenmalige Jumbo.
Echt heeeel erg bij de de les die mens hé!!
Fantastische winnaar en prachtig om hem te zien koersen.
Vervolgens heeft hij het over de Hautacam rit van 2022, in antwoord op een vraag van de interviewer, en daarbij benoemd hij het huidige Visma als het toenmalige Jumbo.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Je degradeert hiermee het wielrennen tot een mainstream sport. Er gebeurt zoveel meer dan alleen die gele trui in Parijs.daniel1975 schreef: ↑17 jul 2025 18:15 Dat is jezelf voor de gek houden. Dat zijn hele leuke bijzaken, meer niet.
Als je dat niet kunt zien moet je gewoon je tv uitzetten na vandaag en pas weer aanzetten als de Vuelta begint.
- daniel1975
- Forum-lid HC
De Tour is ook het ultieme mainstream wielrennen 
En nee, ik zal er deze tour niet meer voor thuis blijven. Dat is het handige van een tv: als het je niet boeit zet je hem uit
.
Net als dat bijv 2 jr geleden F1 doodsaai was met Max op de cruise control.
En nee, ik zal er deze tour niet meer voor thuis blijven. Dat is het handige van een tv: als het je niet boeit zet je hem uit
Net als dat bijv 2 jr geleden F1 doodsaai was met Max op de cruise control.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
uninvitedguest
- Forum-lid
Zoals ik al eerder schreef, Pogi ziet er uit alsof’ie naar de bakker is gefietst, terwijl de concurrentie compleet uitgepierd over de finish komt.Dubbeldekker schreef: ↑17 jul 2025 18:21 Trouwens geweldig hoe scherp Pogačar nog is na zijn geweldige inspanning. Hij wijst de camera motor er even op dat er een kartonnen plaat aan het achterwiel hangt, hij besteedt aandacht aan het overlijden van Samuele Privitera in de ronde van Aosta (19 jaar slechts) ook bij het juichen betoonde hij daarvoor al zijn respect.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.