Tour de France 2025
Eens dat we einde dag vandaag meer zullen weten hoe het er echt voorstaat tussen Pogi en de protegé van Trine. Die klapper van gisteren gaat Pogi vandaag echt wel voelen. Visma gaat er vandaag hopelijk een snok aan geven. Mijn gevoel zegt me dat Pogi toch nog altijd een pak beter is.
Ik pak ze wel weer in de afdaling 
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Maar gisteren zie je dus ook dat je tot aan Parijs moet blijven vechten voor de overwinning.
Overigens vond ik dit wel terecht om even te wachten. Ik heb erger gezien. Zo had Gesink ook een keer op het podium kunnen staan als ze niet naar Cancellara hadden geluisterd in de Ardennen. En dan een dag later wel met je eigen kopman wegrijden.
Overigens vond ik dit wel terecht om even te wachten. Ik heb erger gezien. Zo had Gesink ook een keer op het podium kunnen staan als ze niet naar Cancellara hadden geluisterd in de Ardennen. En dan een dag later wel met je eigen kopman wegrijden.
-
Klein_Verzet
- Forum-lid
Toen iedereen in de remmen had geknepen kwam "remco" (Evenepoel) demonstratief voorop rijden met handgebaartjes voor de televisiekijker om aan te geven dat er niet doorgereden moet worden; iets met mosterd, maaltijd en een teiltje.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Zou Trinne nog weten welke renner haar man in 2022 op Hautacam in een zetel naar de overwinning geleid heeft en au passant Pogacar heeft uitgeteld.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend