Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Glossopharyngeus neuralgie ( toch niet ) …

JPAR
Forum-lid HC

Gebruikersavatar JPAR 12 dec 2024 09:35

Dubbeldekker schreef: 11 dec 2024 23:39 Hey Rene, weer een stap verder uit de ellende man! 💪🏻
Het is een lang en lastig process maar volgens mij ga je er heel positief mee om, echt goed om te lezen!
Ik heb komende woensdag mijn eerste halfjaars scan na het stoppen met de immuuntherapie. Wordt een hele spannende dus maar jouw bericht hier geeft me hoop.
Sterkte woensdag!
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

rene
Forum-lid HC

Gebruikersavatar rene 12 dec 2024 12:09

Dubbeldekker schreef: 11 dec 2024 23:39 Hey Rene, weer een stap verder uit de ellende man! 💪🏻
Het is een lang en lastig process maar volgens mij ga je er heel positief mee om, echt goed om te lezen!
Ik heb komende woensdag mijn eerste halfjaars scan na het stoppen met de immuuntherapie. Wordt een hele spannende dus maar jouw bericht hier geeft me hoop.
Ik hoop op goed nieuws van je te horen 🍀✅❤️
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Dubbeldekker
Forum-lid

Dubbeldekker 12 dec 2024 23:38

Thanks Rene en anderen! Het was trouwens niet mijn bedoeling om je topic te kapen hoor, meer lotgenoten onderling ;)

Dat je weer wat smaak hebt in de aanloop naar het kerstdiner moet echt wel een hele fijne ervaring zijn! Het is het leven weer een beetje zoals het bedoeld was, en er dan dubbel zo hard ervan genieten omdat je weet wat je gemist hebt!
(en daarna op hoogtestage om die extra kilo’s er af te rijden :mrgreen: )
Adversity is the Catalyst of Change

Mehekachtohapi
Forum-lid

Gebruikersavatar Mehekachtohapi 13 dec 2024 10:39

Wat fijn om te lezen Rene! Sterkte met de volgende stappen en geniet van alles dat goed gaat.

Sterkte ook Dubbeldekker!

ColumsbusMJ
Forum-lid

ColumsbusMJ 13 dec 2024 10:43

Fijn dat het de goede kant op gaat Rene en hopelijk ook positief nieuws voor jou Dubbeldekker.

rene
Forum-lid HC

Gebruikersavatar rene 13 dec 2024 12:12

Dubbeldekker schreef: 12 dec 2024 23:38 Dat je weer wat smaak hebt in de aanloop naar het kerstdiner moet echt wel een hele fijne ervaring zijn! Het is het leven weer een beetje zoals het bedoeld was, en er dan dubbel zo hard ervan genieten omdat je weet wat je gemist hebt!
(en daarna op hoogtestage om die extra kilo’s er af te rijden :mrgreen: )
Weinig kerstdiner 🎅🏻🛷hier. Zelf heb ik 2 nachtdiensten en mijn vrouw werkt ook 2 dagen met kerst ( de zorg gaat altijd door ). Dus wij pakken ons momentje wel een andere keer 🍀.

rene
Forum-lid HC

Gebruikersavatar rene 13 jul 2025 20:54

Even een kleine update.

We zijn nu 1,5 jaar na mijn behandeling, en na een jaar van herstel / vermoeidheid/ slechte smaak kan ik zeggen:

Het gaat GOED. De vooruitzichten zijn sinds laatste controle nog steeds positief. Een camera check zag er prima uit en in september weer naar de oncoloog.

De smaak is volledig terug of geen merkbaar verschil met voordien. De vermoeidheid wordt nog steeds minder en herstel behoefte wordt korter. Geen medicatie, of supplementen- mijn lichaam geeft goed aan als het te veel wordt of als ik echt moe ben.

De 2 kronen op implantaten die ik kreeg zijn net voor de zomer geplaatst en dat is perfect verlopen. Ingroeien was even een dingetje, aangezien mijn kaakbot flink wat straling te verduren had.

In juni zijn we naar Zuid-Frankrijk geweest en ondanks de warmte hebben we de Ventoux gedaan. Ook de Gorges de la Nesque was een prachtige rit, met als toetje de Ventoux vanuit Sault tot chalet Reinard.

Daarna de Alpen waar we met zoon en schoondochter nog ruim een week vakantie hebben gevierd. Ook de Rando Le Marmotte gedaan met m’n lief. Dit is de Marmotte voor knuppels met een overnachting in Valloire.

Afbeelding

Eind augustus ga ik mijn zoon nog even laten zien wat er zo mooi is aan de Ventoux streek. Hij is erg benieuwd, en we combineren het nog even met de Alpen om de GFNY Grandfondo Vaujany te fietsen. Dit is een tocht vanaf Vaujeny over de Croix de Fer - en de Glandon vanaf de Noordzijde om af te dalen naar Allemond en laatste klim naar Vaujany.

Ik ben wel minder gaan werken sinds januari 2025 en heb nu 22,5% van mij contract omgezet in extra vrije tijd. Zo hebben we samen ( vrouw - kinderen en aanhang ) meer tijd om te genieten, vakantie te vieren en hopelijk eens opa 👴🏻 en oma 👵🏼 te worden.

Voor iedereen hier : geniet van het leven, elkaar en wees een beetje lief. 🥰

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 13 jul 2025 21:28

:like: :like: :like:

JPAR
Forum-lid HC

Gebruikersavatar JPAR 13 jul 2025 23:14

Wat fijn om te horen René. Ik hoop voor jullie dat het laatste stukje ook snel mag komen.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Dubbeldekker
Forum-lid

Dubbeldekker 14 jul 2025 21:50

Mooi om te lezen Rene! Vooral je laatste zin! :like:

Fijn dat je jezelf zoveel mooie doelen stelt zonder jezelf over de kling te jagen.
Ik worstel daar zelf op dit moment nog een beetje mee (zit in het spreekwoordelijke zwarte gat)
Maar ik put veel inspiratie uit je (foto) verslagen en je enorme toewijding na alles wat jullie hebben meegemaakt.
Goed om dit te lezen man! Thanks
Adversity is the Catalyst of Change

redbulleke
Forum-lid

redbulleke 15 jul 2025 12:33

Goed nieuws Rene, je wordt stilletjesaan terug de oude. Gezondheid is het belangrijkste, dat beseffen we dikwijls pas als er iets mis is.
Geniet van het fietsen ( met je familie) en van je vakantie eind augustus, de Ventoux is inderdaad een prachtige streek om te genieten!

leon1
Forum-lid

leon1 15 jul 2025 14:19

Top nieuws René! :winkthumb:
Ride bikes, not tanks!

Plaats reactie