Wel voor TPU biba’s met plastic ventiel ivm warmte ontwikkeling. En 99% van de plastic TPU biba’s heeft een schroefdraad.
Elektrische Fietspompen
Vandaag ontvangen en eens getest. 28mm band op 6 bar in ongeveer een minuut en nog 2 streepjes batterij over. Kun je dus volgens mij makkelijk 3 banden mee opblazen.
Topaankoop.
Waren TPU bandjes en was eerst bang voor de warmte van de lucht omdat het pompje zo warm wordt maar ze hebben het volgehouden.
En gehoorschade? Ik heb hm ook binnen en even per ongeluk aan gezet toen ik zocht om h’m van PSI naar Bar te zetten. Ik schrok me wezenloos zo hard dat dat geluid was hahahaDjemz schreef: ↑09 jul 2025 11:04Vandaag ontvangen en eens getest. 28mm band op 6 bar in ongeveer een minuut en nog 2 streepjes batterij over. Kun je dus volgens mij makkelijk 3 banden mee opblazen.
Topaankoop.
Waren TPU bandjes en was eerst bang voor de warmte van de lucht omdat het pompje zo warm wordt maar ze hebben het volgehouden.
- Mehekachtohapi
- Forum-lid
Ik heb 'm vandaag binnen en had precies hetzelfde 
Maar twee 28 mm bandjes tot 6,40 bar oppompen en nog 1 streepje over. Prima ding op het eerste gezicht.
Maar twee 28 mm bandjes tot 6,40 bar oppompen en nog 1 streepje over. Prima ding op het eerste gezicht.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Dus enige waar je dan nog voor moet zorgen voor elke rit is dat hij volledig opgeladen mee gaat...
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Hahaja maar wist ik al van die Lidl elektrische pomp, die maakt nog iets meer herrie zelfs.Crimby schreef: ↑09 jul 2025 12:50En gehoorschade? Ik heb hm ook binnen en even per ongeluk aan gezet toen ik zocht om h’m van PSI naar Bar te zetten. Ik schrok me wezenloos zo hard dat dat geluid was hahahaDjemz schreef: ↑09 jul 2025 11:04Vandaag ontvangen en eens getest. 28mm band op 6 bar in ongeveer een minuut en nog 2 streepjes batterij over. Kun je dus volgens mij makkelijk 3 banden mee opblazen.
Topaankoop.
Ja opladen is nu geen zo een groot probleem. Gewoon eens de batterij bekijken iedere week of die nog vol is. Van 2 streepjes naar 3 ging trouwens echt enorm snel.
Heb hem ook sinds deze week. Geluid is hard, maar ook weer niet super hard. Ik pomp banden wel op met het slangetje en als je die er goed opdraait geen enkel probleem.
Heb een oplaadstekker met 3 uitgangen, dus 1x per week Garmin/Varia/pomp opladen en gaan.
Heb een oplaadstekker met 3 uitgangen, dus 1x per week Garmin/Varia/pomp opladen en gaan.
Scott Addict 20 (2022) Scott Scale 970 (2023) Cube Nuroad Race (2025)