Commentaar op commentaar
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat had ik ook met Clement, maar voor mij is ie wel in zijn rol gegroeid.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
ottorongo2
- Forum-lid
Als de thuisreporters een echt goeie co naast zich hebben valt het op hoe weinig die eersten kennen van de sport, bij pech,bij koerssituaties, niets opmerkelijk s vaststellen geen détails die ertoe doen en ga zo maar door . Die worden door de cocommentatoren constant voor schut gezet door hun parate kennis. Ik vind dit vrij storend. Ik vermoed dat zenders het liefst Germanisten aanwerven die goed nederlands spreken, en dat voor lange tijd kunnen aanhouden maar van koers geen kaas gegeten hebben.Dat wat ze vertellen, over statitieken en feiten uit het verleden en de namen van de steek met hun lekkernijen ,,de kerken-info en alle dat uit het verleden halen ze uit boeken of van het internet. Schotte kent ook nog altijd maar enekele, renners in de koers, de kopmannen en enkele adjudanten voor de rest moet hij wachten tot hij de rugnummers ziet, en dat na +-40 jaar in de koers, voor mij onbegrijpelijk. En dan zijn flauwe woordspelingen, eigenlijk bedoeld als een mop (zo,flauw en kinderlijk) waar enkel hij en/of zijn collega kunnen of moeten lee lachen. Triest. Zet die man toch op de motor daar doet hij zijn werk beter.
Lamain is zeker een verbetering tov Joris vd Berg. Dat was niet moeilijk trouwens. Ik vond vd Berg nog slechter dan Herbert Dijkstra. Maar kudo's voor Lamain, je moet altijd wennen aan commentatoren maar ik vond het het vanaf het begin prima. Stemgeluid is ook prettig aan de oren. Zelfs in combi met Boogerd (waar ik niet zo'n fan van ben) is het prima. Qua kennis ben ik wel benieuwd naar Lamain/Clement. Qua geluid mis ik Ducrot nog steeds. Maar dat is waarschijnlijk misplaatste nostalgie.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
En met strakke analyses en commentaren ook. “Ritten verkennen in de jaren ‘70?” “Jazeker!”
Altijd mooi zijn verhalen.
En z’n analyse over het - niet toekennen van de strijdlust- gisteren deel ik wel. Evenals de arbitraire toekenning van gele kaarten.
Adversity is the Catalyst of Change
-
ottorongo2
- Forum-lid
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Wat kijken jullie dan bij voorkeur?
Ik vind de huidige combinatie op de NOS wat gezapig.
Bij de combinatie Shotte en de Cauwer hoor ik veel actuele informatie.
Bij Eurosport hoor ik veel gebabbel en wiki wijsheid.
Ik kies vooralsnog voor VRT/Sportza. Qua commentaar
Ik vind de huidige combinatie op de NOS wat gezapig.
Bij de combinatie Shotte en de Cauwer hoor ik veel actuele informatie.
Bij Eurosport hoor ik veel gebabbel en wiki wijsheid.
Ik kies vooralsnog voor VRT/Sportza. Qua commentaar
Adversity is the Catalyst of Change
-
Patrick VB
- Forum-lid
Wat Schotte betreft, ook volmondig mee eens. Hij is eerder supporter dan commentator.
Avondetappe NOS:
Roxane Knetemann is echt niet te pruimen. Als West-Vlaams moeilijk verstaanbaar is, wel zij evenmin.
Avondetappe NOS:
Roxane Knetemann is echt niet te pruimen. Als West-Vlaams moeilijk verstaanbaar is, wel zij evenmin.