Tour de France 2025
- daniel1975
- Forum-lid HC
Je wordt toch overboden door een of andere oliesjeik 
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Hahaha! Genoeg om bij een onoplettend moment of een dip in de communicatie met de ploegrijderswagen even zelf te zien wie er mee is in de ontsnapping 
Adversity is the Catalyst of Change
-
Tussendoor
- Forum-lid
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Alvast een mooie bonte verzameling. In een Tour hoor je de nationale kampioenen te zien vind ik.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Want? Alsof nationale kampioenen altijd de beste renners zijn.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Nee niet daarom: de grootste wielerkoers internationaal verdient toch de beste renners van de participerende landen, of niet?daniel1975 schreef: ↑01 jul 2025 19:03 Want? Alsof nationale kampioenen altijd de beste renners zijn.
De wijze waarop het NL kampioenschap nu wordt georganiseerd is een aanfluiting.
Ik ben erg fan van de kampioenstruien in zo’n koers. Mannen die er echt voor gaan en trots zijn op hun nationale trui.
De reden dat het tegenwoordig niet de beste renners van hun land zijn heeft te maken met de planning en de regelgeving per land.
Dat vind ik jammer
Reden van NK zoals t was had toch te maken met beperkte politie inzet ivm navo-top. Zal komend(e) jaar/jaren wel weer normaal NK zijn. Ik vind alleen de timing slecht een week voor de Tour. Dat zou UCI toch anders moeten plannen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kijk even naar de valpartij van Vos en Vollering: je zult je tour verkloten omdat je verkeerd terecht komt…. Als je winkans nihil is bleef ik ook weg.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Precies! Het nationale kampioenschap zou beter aan het begin van het seizoen gepland worden. Dan kunnen de renners ook in de daaropvolgende wedstrijden schitteren in hun trui als echte winnaars in plaats van afwezig zijn in belangrijke wedstrijden.
Een NK moet in principe in 90% van de gevallen volledig vlak zijn
En zolang vd Poel nog fietst, maak je oftewel een parcours waar hij niet kan verliezen en hoop je dat hij komt opdagen, of je organiseert iets voor onze brede sprintop. Dan is dat laatste het meest logisch.
En zolang vd Poel nog fietst, maak je oftewel een parcours waar hij niet kan verliezen en hoop je dat hij komt opdagen, of je organiseert iets voor onze brede sprintop. Dan is dat laatste het meest logisch.
Campagnolo Ultra Dork