Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- borgmonster
- Forum-lid
En maar zorgen uiten dat het zo warm wordt door klimaatopwarming wegens uitstoot van uitlaatgassen en andere CO2 vanwege vrachtvervoer.
Sorry, kon het niet laten. Niet persoonlijk bedoeld.
ex-CUBE Litening Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Canyon Ultimate CF SLX 8 DISC TDF
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Canyon Ultimate CF SLX 8 DISC TDF
Nu kan ik veel Ekoi spullen op de fiets halen. Maar desondanks is het hier best heel erg warm.borgmonster schreef: ↑27 jun 2025 21:06 En maar zorgen uiten dat het zo warm wordt door klimaatopwarming wegens uitstoot van uitlaatgassen en andere CO2 vanwege vrachtvervoer.
Vrachtwagens op de weg zijn ook maar een klein stukje van de co2 uitstoot.
Je kan daar heel ver in gaan natuurlijk. De computer die je nu gebruikt om dit te lezen en de servers om je alle websites mooi op je scherm te krijgen, verbruiken pakken elektriciteit. Om van AI nog maar te zwijgen.
IK vraag me soms oprecht af of de pakjesbestelwagens die een mooi uitgestippelde route volgen echt slechter zijn dan grote vrachtwagens die naar enkele grote winkels rijden waar iedereen dan met z'n eigen auto naartoe moet.
Je kan daar heel ver in gaan natuurlijk. De computer die je nu gebruikt om dit te lezen en de servers om je alle websites mooi op je scherm te krijgen, verbruiken pakken elektriciteit. Om van AI nog maar te zwijgen.
IK vraag me soms oprecht af of de pakjesbestelwagens die een mooi uitgestippelde route volgen echt slechter zijn dan grote vrachtwagens die naar enkele grote winkels rijden waar iedereen dan met z'n eigen auto naartoe moet.
Dan kan je volgens mij heel wat gaan terug sturen als je wat bij Futurumshop hebt besteld.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
2 x Pirelli P ZERO Race TLR Nero in 30mm
Ik heb altijd al de GP5000STR gehad. Ze hadden altijd al wat last van sneetjes (meestal pas tegen het einde van hun korte leven) maar de laatste tijd lijkt het erger te worden.
Laatste band was na 500km voor de vuilbak, die daarvoor na 1500km. Telkens door grote snee in het loopvlak. De laatste heb ik nog proberen te herstellen (Bison Max repair, had ik hier op het forum eens gezien) maar dat werkte toch niet echt goed.
Dus nu de Pirelli's maar eens proberen.

Ik heb altijd al de GP5000STR gehad. Ze hadden altijd al wat last van sneetjes (meestal pas tegen het einde van hun korte leven) maar de laatste tijd lijkt het erger te worden.
Laatste band was na 500km voor de vuilbak, die daarvoor na 1500km. Telkens door grote snee in het loopvlak. De laatste heb ik nog proberen te herstellen (Bison Max repair, had ik hier op het forum eens gezien) maar dat werkte toch niet echt goed.
Dus nu de Pirelli's maar eens proberen.

-
scottpch64
- Forum-lid
4x Conti GP5000, 2x zwart en 2x zwart met transparante zijkant, 28mm.
Op marktplaats Sram red spider 48/35 kettingbladen, voor reserve of om mijn Etap crank te vervangen voor een AXS crank.
Op marktplaats Sram red spider 48/35 kettingbladen, voor reserve of om mijn Etap crank te vervangen voor een AXS crank.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zojuist aanbetaling gedaan voor een Stromer ST5.
De ST3 ingeruild.
Iets meer vermogen (dus met tegenwind gewoon de 45km/u vasthouden), een veel(!!!) betere koplamp, sportievere houding en omdat de modellen met ketting&cassette er uit gaan (wordt allemaal Pinion met riem) met een hele serieuze korting.
Blij mee!
De ST3 ingeruild.
Iets meer vermogen (dus met tegenwind gewoon de 45km/u vasthouden), een veel(!!!) betere koplamp, sportievere houding en omdat de modellen met ketting&cassette er uit gaan (wordt allemaal Pinion met riem) met een hele serieuze korting.
Blij mee!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!