Superior
- daniel1975
- Forum-lid HC
Chinese stickers op chinese wielen mag toch gewoon? 
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Als optisch experiment kan het prima. Dit was de goedkoopste oplossing daarvoor.
2 puntjes: ik zou wel zou dicht mogelijk bij het SUP logo blijven. Deze stickers lijken iets meer regenboog effect te hebben.
En ik zou stickers op de wielen combineren met zwarte bandjes. Dit is er net over.
Aan de andere kant past de kleur van het frame juist weer heel goed met de beige bandjes, waar de stickers dus weer niet zo mooi bij staan. Ik vrees dus dat je een tweede wielset nodig hebt
(en dat past dan weer heel goed bij het karakter van de fiets)
2 puntjes: ik zou wel zou dicht mogelijk bij het SUP logo blijven. Deze stickers lijken iets meer regenboog effect te hebben.
En ik zou stickers op de wielen combineren met zwarte bandjes. Dit is er net over.
Aan de andere kant past de kleur van het frame juist weer heel goed met de beige bandjes, waar de stickers dus weer niet zo mooi bij staan. Ik vrees dus dat je een tweede wielset nodig hebt
Campagnolo Ultra Dork
Klopt. Enve stickers op Elitewheels, maar puur als test. Laat de banbliksems neerdalen
Ik ga binnenkort KOEROEUR stickers ontwerpen en die laat ik in brushed chrome printen, hetzelfde als het SUP logo (dat trouwens ook stilaan aan vervanging toe is). Ik heb vandaag gemerkt dat deze regenboog stickers echt fel blinken in de zon.
Soit, ze hebben 11 euro gekost, dus zal ook geen pijn doen om ze er af te halen.

Ik ga binnenkort KOEROEUR stickers ontwerpen en die laat ik in brushed chrome printen, hetzelfde als het SUP logo (dat trouwens ook stilaan aan vervanging toe is). Ik heb vandaag gemerkt dat deze regenboog stickers echt fel blinken in de zon.
Soit, ze hebben 11 euro gekost, dus zal ook geen pijn doen om ze er af te halen.
Damn, dat wordt dan de derde wielset voor deze fiets
Hierbij ook maar even een plaatje van mijn X-Road. Enkele weken geleden aangeschaft. Deze is met een Ultegra groep i.c.m. een GRX achter derailleur. Dit weekend voorzien van een setje 45x28 CSC wielen. Binnenkort ben ik van plan ook nog een 40x30 setje aan te schaffen voor de gravelbandjes. Zeer tevreden van tot nu

Veel plezier (maar dat zit wel snor) 
Je bedoelt deze?
Bestanden van je C-schijf kunnen we vanaf hier niet lezen
https://superiorbikes.com/en-en/bikes/p ... r-9-8/1847
Bestanden van je C-schijf kunnen we vanaf hier niet lezen
https://superiorbikes.com/en-en/bikes/p ... r-9-8/1847
-
Pitti Carabinieri
- Forum-lid
Ik zie niets bijzonders?
Nieuw model van Superior. Meer roadbike dan gravelbike.
Ik begin toch met het idee spelen om via lease de RR 9.6 als vervanger voor de Orbea te nemen. Er zit sinds kort ook een dealer dichtbij. Voordien was de dichtste 45 min rijden, nog nog 25.
(fotootje van Vf Bikes op Facebook)

Niet de meest in het oog springende fiets maar dat vind ik er net mooi aan.
Tijd voor een testritje denk ik.
(fotootje van Vf Bikes op Facebook)

Niet de meest in het oog springende fiets maar dat vind ik er net mooi aan.
Tijd voor een testritje denk ik.