Superior
Denk dat het idd heel vroeg is.
Maar ik ben ook echt wel benieuwd...
Dat gezegd zijnde, fotootje van de X-Road deze morgen

De SUP een visueel upgrade gegeven. Nou ja, een paar stickers dus.
En toen ik de foto nam, zag ik meteen dat ze niet symetrisch hangen
Heel lang moeten pulken aan de oude stickers. Toen dat eindelijk klaar was, het plakken wat te snel gedaan.
Normaal hang ik geen stickers van andere merken. Bedoeling is om op termijn persoonlijk ontworpen iriserende stickers te plakken. Maar ik wilde het effect al eens zien en kwam deze voor een prikje tegen op Ali.
Vind het wel geslaagd, als je de asymetrie even vergeet
Heeft vooral een leuk (snel) effect als de wielen ronddraaien.

En toen ik de foto nam, zag ik meteen dat ze niet symetrisch hangen

Heel lang moeten pulken aan de oude stickers. Toen dat eindelijk klaar was, het plakken wat te snel gedaan.
Normaal hang ik geen stickers van andere merken. Bedoeling is om op termijn persoonlijk ontworpen iriserende stickers te plakken. Maar ik wilde het effect al eens zien en kwam deze voor een prikje tegen op Ali.
Vind het wel geslaagd, als je de asymetrie even vergeet

-
- Forum-lid
Je gaat er een kermisbak van maken Gijs!
Als je dan toch stickers wilt plakken dan black on black, nu wordt het alleen maar drukker en onrustiger van, my two cents...
Als je dan toch stickers wilt plakken dan black on black, nu wordt het alleen maar drukker en onrustiger van, my two cents...

Vond de stickers wel passen bij de SUP sticker. Maar vooral mooi in beweging vind ik zelf.
Al zullen smaken ook daarover verschillen.
Zoals gezegd,bedoeling is om zelf stickers te ontwerpen en te laten drukken. Dit is vooral een testje.
De zwarte Elitewheel stickers waren stilaan wat te veel beschadigd om nog mooi te zijn.
Vind ik het later alsnog té, dan haal ik ze er weer af.
Al zullen smaken ook daarover verschillen.
Zoals gezegd,bedoeling is om zelf stickers te ontwerpen en te laten drukken. Dit is vooral een testje.
De zwarte Elitewheel stickers waren stilaan wat te veel beschadigd om nog mooi te zijn.
Vind ik het later alsnog té, dan haal ik ze er weer af.
Tja, vroeger reed nagenoeg iedereen die met hoge wielen reed met opvallende, meestal witte, stickers. Ik vind het ook wel best mooi, en zoals je al zegt, zeker als de wielen in beweging zijn. Ik heb nog ooit Mavic Cosmic SL's gehad, die hadden ook van die grote witte stickers, ik vond dat de max. Maar... het is uit de mode. Dus, dan doen we dat nu niet meer.