Lekker zeg. Over 4 en een halve is het mijn beurt. Zal denk ik vroeg vertrekken worden. Geniet er nog even van!
Vandaag gefietst 2025
Wat een geweldig zeil en vlieger weer
Zeilen kan ik niet en m'n vliegers zijn eens allemaal (14) gestolen ;-(
Dan toch maar fietsen...................rondje Lopikerwaard met een oud collega. Beetje tegen de wind in harken als een soort metafoor hoe projecten kunnen gaan...........
Toch lekker gefietst.
Rendang opgezet, nu languit koers kijken want vanavond staat er nog een wandeling op het programma.
Plaatjes dan maar:

Zeilen kan ik niet en m'n vliegers zijn eens allemaal (14) gestolen ;-(
Dan toch maar fietsen...................rondje Lopikerwaard met een oud collega. Beetje tegen de wind in harken als een soort metafoor hoe projecten kunnen gaan...........
Toch lekker gefietst.
Rendang opgezet, nu languit koers kijken want vanavond staat er nog een wandeling op het programma.
Plaatjes dan maar:

Vandaag Gorge de la Nesque - Sault et Le Ventoux tot chalet Reynard. Erg warm na de middag maar heerlijk gefietst. The Mrs is iets minder fan van de warmte.
Aangesloten net voor de Gorge bij de
van Marseille ( zo heette de toerclub ). Zeer aardige mensen en zo kon mijn vrouw d’r franse taal weer eens ophalen.

Aangesloten net voor de Gorge bij de

Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 

rene schreef: ↑12 jun 2025 16:07 Vandaag Gorge de la Nesque - Sault et Le Ventoux tot chalet Reynard. Erg warm na de middag maar heerlijk gefietst. The Mrs is iets minder fan van de warmte.
Aangesloten net voor de Gorge bij devan Marseille ( zo heette de toerclub ). Zeer aardige mensen en zo kon mijn vrouw d’r franse taal weer eens ophalen.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Trouwens nog wel iemand in Visma Lease a Bike tenue op Cervélo omhoog vanaf Bedoín , ben benieuwd wie !? Was te profie om een amateur te zijn op een wannabe bike en tenue. Ik dacht eerst Simon Yates ..
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 

-
- Forum-lid
Mooi Rene, enjoy! 

Lekkere rit in Baskenland. Mooi gebied met vriendelijke automobilisten en flink aantal fietsers. Geen meter vlak en/of recht. Wegens wrakkig campinginternet plaatjes in de Stravafile. https://strava.app.link/K9sv0sTchUb
Niet zijken maar reiden !
-
- Forum-lid
Flink pakketje hoogtemeters 
Niet te warm daar?
Niet te warm daar?
"Klein lusje derbij"
Woensdagavond is trainingsavond met de Incotec RoadRunners.
Deze x met zn 5-en pad. 1 vd collega's herstellende van een longontsteking en andere zover nog dit jaar niet mee gereden. Dus niet al te gek voor hun, bij terugkomst in Enkhuizen stond teller ergens rond de 40, zouden der nog een paar bij komen voor de paar die terug naar Bovenkarspel gingen. Ik besloot nog een klein lusje derbij te trappen want voelde me prima en 40+ iets was nou net niet dat ik zeg hoezee... Werden een kleine 30exta die ik samen met een oud collega der toch nog even bij zetten
(en dat ondanks de verrekte spier in de onderrug).
Woensdagavond is trainingsavond met de Incotec RoadRunners.
Deze x met zn 5-en pad. 1 vd collega's herstellende van een longontsteking en andere zover nog dit jaar niet mee gereden. Dus niet al te gek voor hun, bij terugkomst in Enkhuizen stond teller ergens rond de 40, zouden der nog een paar bij komen voor de paar die terug naar Bovenkarspel gingen. Ik besloot nog een klein lusje derbij te trappen want voelde me prima en 40+ iets was nou net niet dat ik zeg hoezee... Werden een kleine 30exta die ik samen met een oud collega der toch nog even bij zetten
Klein rondje, tijdens mini Se7en z’n ochtendslaapje. Even naar Pra Loup op en neer. Daar waar Merckx in ‘75 de Tour verloor en er niet meer bovenop kwam.
Dorp zelf is het aanzien niet waard, ondanks dat het onder architectuur gebouwd is. De klim loopt wel lekker en het asfalt is goed. Het venijn zit hem in het dorp zelf, daar lijkt er geen einde aan te komen.

Dorp zelf is het aanzien niet waard, ondanks dat het onder architectuur gebouwd is. De klim loopt wel lekker en het asfalt is goed. Het venijn zit hem in het dorp zelf, daar lijkt er geen einde aan te komen.

Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021