Wat heb jij voor het laatst VERkocht?
-
- Forum-lid
Net mijn Tacx bushido verkocht. Heeft een paar € meer opgeleverd als dat hij mij heeft gekost.
De koper stond er net zo in als ik, niet zoveel ervoor uitgeven en dan kijken of het bevalt.
De koper stond er net zo in als ik, niet zoveel ervoor uitgeven en dan kijken of het bevalt.
Elke bocht is mooi, het is maar net hoe snel je hem neemt. 

-
- Forum-lid
Het heeft even geduurd maar mijn Bryton S800 is nu ook verkocht

-
- Forum-lid

alsof niemand wat verkoopt hier
Afgelopen week mij Zodiac Yachtline rib verkocht en vlak daarna een nieuwe fiets besteld

-
- Forum-lid HC
Ik moet eerst mijn mtb demonteren, dan kan ik een aantal onderdelen daarvan verkopen. In elk geval twee sets wielen een voorvork en wellicht een set XT schijfremmen.
Kijken of er nog een markt is voor 26 inch spullen
Als de prijs goed is, is er meestal toch nog wel markt voor?scottwilko schreef: ↑16 jun 2025 17:43 Ik moet eerst mijn mtb demonteren, dan kan ik een aantal onderdelen daarvan verkopen. In elk geval twee sets wielen een voorvork en wellicht een set XT schijfremmen.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
Ik denk dat ik vaak wat gelukkiger zou zijn als ik de boel meteen naar de stort breng.mhr-zip schreef: ↑16 jun 2025 17:50Als de prijs goed is, is er meestal toch nog wel markt voor?scottwilko schreef: ↑16 jun 2025 17:43 Ik moet eerst mijn mtb demonteren, dan kan ik een aantal onderdelen daarvan verkopen. In elk geval twee sets wielen een voorvork en wellicht een set XT schijfremmen.
Niet zijken maar reiden !
Nauwelijks markt voor. Heb mijn 26 inch MTB een tijd geleden geschonken aan een MTB-club. Club zet deze fietsen in om beginnende jeugd te voorzien.scottwilko schreef: ↑16 jun 2025 17:43 Ik moet eerst mijn mtb demonteren, dan kan ik een aantal onderdelen daarvan verkopen. In elk geval twee sets wielen een voorvork en wellicht een set XT schijfremmen.
Inderdaad voor de jeugd, of voor naar de kroeg oid, als fiets voor de jeugd naar school. Maar ATBen doe je tegenwoordig op 29-er.werkpaard schreef: ↑16 jun 2025 20:56Nauwelijks markt voor. Heb mijn 26 inch MTB een tijd geleden geschonken aan een MTB-club. Club zet deze fietsen in om beginnende jeugd te voorzien.scottwilko schreef: ↑16 jun 2025 17:43 Ik moet eerst mijn mtb demonteren, dan kan ik een aantal onderdelen daarvan verkopen. In elk geval twee sets wielen een voorvork en wellicht een set XT schijfremmen.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- CampaYolo
- Forum-lid
Er zijn altijd wel ergens verstokte liefhebbers te vinden, maar het zullen er vast niet veel zijn.
Toevallig speel ik al een tijdje met het idee om ergens een redelijke 26er op de kop te tikken en op te knappen.
Maar voorlopig heb ik heb ik geen tijd en ruimte, misschien dat het er over een half jaar eens van komt.

Toevallig speel ik al een tijdje met het idee om ergens een redelijke 26er op de kop te tikken en op te knappen.
Maar voorlopig heb ik heb ik geen tijd en ruimte, misschien dat het er over een half jaar eens van komt.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
-
- Forum-lid
Niet iets waar ik me druk om maak eigenlijk.
Ik verkoop spullen die ik niet meer gebruik of waar ik vanaf wil het is voor mij niet bijverdienen
Een boot die je 5 jaar geleden hebt gekocht en nu weer verkoopt daar verdien je niet aan die heeft alleen maar geld gekost