Of een hoes van de Decathlon die door het ontwerp makkelijk op z'n plek blijft op een autostoel.... en je weet ook niet altijd op het klote weer wordt...
Omkleden
-
- Forum-lid
- CampaYolo
- Forum-lid
Er zijn overigens ook parkeerplaatsen waar het geen probleem is om even in je blote kont te staan. Sterker nog, de andere geparkeerden delen zelfs complimentjes uit als je je bib uittrekt en met een nat washandje gaat soppen.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
En de mensen die uit de supermarkt komen vragen zich dan af waar de viskraam staat. En waar de bbq worsten liggen ….Jans schreef: ↑14 jun 2025 13:21Als je bijv. tijdens je vakantie de auto neemt om te gaan fietsen, is er geen evenement, dus ook geen doucheplek.
Wij zetten de auto zoveel mogelijk in de hoek van een parkeerplaats, zodat de ene zijkant uit het zicht staat, bij een grote supermarkt. Tussen de deuren lukt eigenlijk altijd.

Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 

Nee hoor, eigenlijk komt er zelden iemand op zo'n hoekje. De viskraam is binnenrene schreef: ↑14 jun 2025 20:27En de mensen die uit de supermarkt komen vragen zich dan af waar de viskraam staat. En waar de bbq worsten liggen ….Jans schreef: ↑14 jun 2025 13:21Als je bijv. tijdens je vakantie de auto neemt om te gaan fietsen, is er geen evenement, dus ook geen doucheplek.
Wij zetten de auto zoveel mogelijk in de hoek van een parkeerplaats, zodat de ene zijkant uit het zicht staat, bij een grote supermarkt. Tussen de deuren lukt eigenlijk altijd.![]()

Thuis alles aantrekken en later ook weer uittrekken.
Ik hou niet van gedoe en dat is omkleden als je bezweet bent nmm ook.
Toen ik nog fanatiek was ging ik ook fietsen als het slecht weer werd. Dan had ik wel altijd droge kleding mee. Eerdere ervaringen om 1 á 2 uur met een natte koersbroek in de auto zitten maakten dat ik mij dan toch maar omkleedde.
En omkleden kan altijd net als plassen. Op een parkeerplaats tussen de deuren of achter de auto
Ik hou niet van gedoe en dat is omkleden als je bezweet bent nmm ook.
Toen ik nog fanatiek was ging ik ook fietsen als het slecht weer werd. Dan had ik wel altijd droge kleding mee. Eerdere ervaringen om 1 á 2 uur met een natte koersbroek in de auto zitten maakten dat ik mij dan toch maar omkleedde.
En omkleden kan altijd net als plassen. Op een parkeerplaats tussen de deuren of achter de auto
Laatst gewijzigd door synapse op 10 jul 2025 12:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Courir c'est mourir un peu
Gewoon even achteraan in de auto en een grote handdoek. Moeilijk is het niet.
Vrijdag doe ik de Ventoux en achteraf gaan we wandelen in Gorges du Toulourenc (aanrader!). Dus in de auto even omkleden. Houdt echt niets in.
Vrijdag doe ik de Ventoux en achteraf gaan we wandelen in Gorges du Toulourenc (aanrader!). Dus in de auto even omkleden. Houdt echt niets in.
Altijd omkleden. Ik vind het goor om in of met bezwete, vieze of natte kleding in de auto te gaan rondrijden. Berijderportier en passagierportier achter openen en er tussen gaan staan. Eventueel met grote handdoek
Uiteraard altijd vooraf de meest afgelegen/beschutte plek kiezen om te parkeren.
Dat andere mensen het lastig vinden om een stel billen of piemel te zien, tja... De maatschappij is weer steeds preutser aan het worden, tenminste wel aan de oppervlakte. Helaas...
Uiteraard altijd vooraf de meest afgelegen/beschutte plek kiezen om te parkeren.
Dat andere mensen het lastig vinden om een stel billen of piemel te zien, tja... De maatschappij is weer steeds preutser aan het worden, tenminste wel aan de oppervlakte. Helaas...
-
- Forum-lid

Hélemáál mee eens
Adversity is the Catalyst of Change