Ja dat. Dat was toch de bedoeling begin van de week
Mathieu van der Poel
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Volgens mij is zijn planning: eerst de Dauphine en daarna op hoogtestage. Al dat als voorbereiding op zijn Tour.
En het is inderdaad bevestigd dat hij in de Dauphine wel van de partij is
Adversity is the Catalyst of Change
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Hij lijkt echt in supervorm te steken. Benieuwd hoe hij uit de hoogtestage gaat komen richting Tour. Z’n optreden in de Dauphiné voorspelt in elk geval veel goeds.
Adversity is the Catalyst of Change
- daniel1975
- Forum-lid HC
Techniek is alle verloren races de bottleneck geweest….
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die gaat geen WK worden. Moet te ver in de drukte starten en teveel goedmaken op de minder technische stukken. P3-5 gok ik.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Dat vermoed ik ook.daniel1975 schreef: ↑31 aug 2025 19:09 Die gaat geen WK worden. Moet te ver in de drukte starten en teveel goedmaken op de minder technische stukken. P3-5 gok ik.
Ik denk dat het een beetje gaat zoals vandaag;
Eerst een hoop energie steken in vooraan komen en daardoor, als de grote namen gas geven, net te weinig 'over' hebben om te kunnen volgen.
De technische delen oogden allemaal nog wat onwennig maar denk ook dat hij geen zin had om teveel risico's te nemen. Ik las op WF dat het WK parcours minder technisch is, met meer inhaalmogelijkheden dus ik zie het nog wel gebeuren als hij een beetje geluk heeft. Deelnemersveld is sowieso iets kleiner ook, en het moet allemaal goed vallen natuurlijk (of beter gezegd, hij moet niet vallen). Maar op pure kracht is hij zeker een van de besten dus podium moet lukken.
- CampaYolo
- Forum-lid
De start zou breder zijn op het WK, minder deelnemers, meer inhaalmogelijkheden.
Ik zie hem wel op het podium eindigen. WK? Lijkt me erg knap, maar als echt alles meezit wie weet.
Anderzijds moeten we ook niet ineens te hoge verwachtingen hebben omdat hij eens een keer op zijn fiets is blijven zitten.
Ik zie hem wel op het podium eindigen. WK? Lijkt me erg knap, maar als echt alles meezit wie weet.
Anderzijds moeten we ook niet ineens te hoge verwachtingen hebben omdat hij eens een keer op zijn fiets is blijven zitten.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.