Favero Assioma Pro RS
Zelfde als bij de Keo variant dus. Die gebruikt ook iets andere plaatjes, geleverd door Wellgo.
Volgens Google is SPD-SL in 2003 geïntroduceerd, en dat zou betekenen dat het patent wel eens verlopen kan zijn...
Volgens Google is SPD-SL in 2003 geïntroduceerd, en dat zou betekenen dat het patent wel eens verlopen kan zijn...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Volgens DCR: "Shimano branded SPD-SL cleats"
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Die kunnen ze natuurlijk gewoon inkopen bij Shimano, daar kan Shimano niks tegen doen.
Je ziet de laatste jaren al heel veel Chinese SPD-SL kloonpedalen, dus ik vermoed dat het patent wel eens verlopen kan zijn.
Je ziet de laatste jaren al heel veel Chinese SPD-SL kloonpedalen, dus ik vermoed dat het patent wel eens verlopen kan zijn.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Paar mooie Black Friday aanbiedingen in het verschiet voor de huidige Assioma 
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ik ben echt benieuwd naar kwaliteit van de body's.
Ik koop nu bijvoorbeeld bewust dura ace spd-sl pedalen omdat die gewoon beter zijn dan de goedkopere lijnen van shimano.
Ok tussen de ultegra en dura ace zit kwa body niet echt verschil, wel in lagers. (als in dat dura ace sneller weer naar beneden hangt)
Ik koop nu bijvoorbeeld bewust dura ace spd-sl pedalen omdat die gewoon beter zijn dan de goedkopere lijnen van shimano.
Ok tussen de ultegra en dura ace zit kwa body niet echt verschil, wel in lagers. (als in dat dura ace sneller weer naar beneden hangt)
Als ik een ultrafietser was zoals jij zou ik NOOIT voor pedalen gaan....