Robert Gesink
-
Fietsgenieter
- Forum-lid
Hij postte 2 foto's, bankje met 2 fietsen en nu met één. Een simpel beeld maar hartverscheurend. De stilte voor de etappe vond ik een mooi gebaar. Wat een verdriet. We denken aan je Robert, aan jou, je gezin en naasten. Verdomme kerel, het grijpt me aan. Veel sterkte en liefs van ons.
- daniel1975
- Forum-lid HC
De snelheid waarmee het allemaal is gegaan. "Enkele weken geleden agressieve ziekte ontdekt".
Zo bizar allemaal, dit kan iedereen overkomen
.
Zo bizar allemaal, dit kan iedereen overkomen
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Fietsgenieter
- Forum-lid
Inderdaad. 5 jaar terug ikzelf ook maar ik heb het dus overleefd. Dus geniet van het leven, laat je geliefden weten dat je van ze houdt, werk niet te veel, laat materiële dingen los, zie de wereld en elkaar. En dan maar hopen dat je net een winnend lotnummer hebt.
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Nou ik las het. Wat erg zeg. Verschrikkelijk om dit mee te maken.
Zoals al geschreven relativeer regelmatig even als er iets kleins aan de hand is.
Ik heb het ook meegemaakt kwam op een avond thuis, moeder voelde zich niet lekker en in de avond dood. Ik was zes weken 18, mijn broertje 16 en vader niet meer in beeld.
Zoals al geschreven relativeer regelmatig even als er iets kleins aan de hand is.
Ik heb het ook meegemaakt kwam op een avond thuis, moeder voelde zich niet lekker en in de avond dood. Ik was zes weken 18, mijn broertje 16 en vader niet meer in beeld.