Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
Pfff, mag het iets meer uniformiteit in het weer?
Vanochtend 5 graden, gewoon dikkere jas nodig en handschoenen volledige vingers.
Vanmiddag op werk vertrokken, 12 graden, bewolkt, frisjes. Jas maar weer aan, onderweg zon en ruim 18 graden. Thuis bewolkt, 15 graden en koel.
Vanochtend 5 graden, gewoon dikkere jas nodig en handschoenen volledige vingers.
Vanmiddag op werk vertrokken, 12 graden, bewolkt, frisjes. Jas maar weer aan, onderweg zon en ruim 18 graden. Thuis bewolkt, 15 graden en koel.
Dogma F
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat zal wel van een beregeningsinstallatie komen, het is gort droog op de akkers.

Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
- Forum-lid
Dat heet regen! Google maar eens op Zoetermeer en klimaat.
Adversity is the Catalyst of Change
- daniel1975
- Forum-lid HC

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hobby de Weerman: buiten Zoetermeer gaat het wellicht een droge warme zomer worden met stortbuien. Tenzij de stroming op grote hoogte serieus verandert en veel water aanvoert wordt het sowiso veel droger en warmer dan vorig jaar. Natte natuur warmt minder snel op en brengt veel vocht in de lucht=>neerslag. De huidige gortdroge natuur in NW-Europa warmt sneller op, minder vocht in de lucht, minder wolkenvorming=>minder neerslag. Wel grotere kans op stortbuien als het water om ons heen warmer dan normaal wordt.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
George Russell dacht vorig jaar ook dat het regende. Het bleek zweet te zijn.
Ik had vandaag een toertocht in de buurt van Eindhoven en daar regende het aardig de eerste 30 minuten.
Ik had het er gewoon koud van.
-
- Forum-lid
Huh?! Vandaag de hele dag in Eindhoven geweest, tuin gesnoeid en vooral veel water gegeven.
Geen druppel regen gevallen hier.
Moet wel een heel lokaal buitje zijn geweest dan! Weet je zeker dat je Garmin nog werkt? Was je niet toevallig in Zoetermeer ipv Eindhoven?
Geen druppel regen gevallen hier.
Moet wel een heel lokaal buitje zijn geweest dan! Weet je zeker dat je Garmin nog werkt? Was je niet toevallig in Zoetermeer ipv Eindhoven?

Adversity is the Catalyst of Change