Het grote domme vragen topic
- daniel1975
- Forum-lid HC
Klopt. Al die dingen zonder kentekenplaat zijn officieel afgeregeld op ca 27km/u.
Maar opvoersetjes zijn overal te koop. Van een tussenstukje in de kabel vlak voor de aansluitng naar de motor.
Maar opvoersetjes zijn overal te koop. Van een tussenstukje in de kabel vlak voor de aansluitng naar de motor.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Lekker is dat. Een kentekenplichtig voertuig zonder kenteken en bijbehorende verzekering rijden. En dan een ongeval veroorzaken.
Kleine kans, grote impact.
“Spreek er eens over met uw verzekeringsadviseur.”
Kleine kans, grote impact.
“Spreek er eens over met uw verzekeringsadviseur.”
hun fietsen.
Het voordeel is natuurlijk dat ALS er eens wat gebeurt met schade en/of letsel, dat ze het heel lang niet (meer ) doen..
Overigens heb ik zelf eigenlijk nooit last van te snelle fatbikes, het lijkt vooral een probleem van smalle fietspaden met veel minder alerte fietsers in dorpen en steden.
Wat is een fatbike? Een Ebike die meestal niet aan de bestaande regeltjes voldoet...
Aanpakken? > handhaven....en niet weer nieuwe regeltjes verzinnen.
PS, BertL waarom staat er op je website van de gedoemde boerenclub (gedoemd voor 99% te verdwijnen) een achtergrond van de stad waar ik opgroeide?
Overigens heb ik zelf eigenlijk nooit last van te snelle fatbikes, het lijkt vooral een probleem van smalle fietspaden met veel minder alerte fietsers in dorpen en steden.
Wat is een fatbike? Een Ebike die meestal niet aan de bestaande regeltjes voldoet...
Aanpakken? > handhaven....en niet weer nieuwe regeltjes verzinnen.
PS, BertL waarom staat er op je website van de gedoemde boerenclub (gedoemd voor 99% te verdwijnen) een achtergrond van de stad waar ik opgroeide?
Only two things are infinite: the universe and human stupidity...
1ste wereld probleem: weet iemand een snelheidssensor die op de dunne DT Swiss 240 naaf goed vast zit?
De Garmin die ik heb van een andere fiets, met dikkere naaf, daarvan is de rubber houder opgerekt en lijkt mij in nieuw-staat ook te lang.
De Garmin die ik heb van een andere fiets, met dikkere naaf, daarvan is de rubber houder opgerekt en lijkt mij in nieuw-staat ook te lang.
-
- Forum-lid
Kan je hem niet met een zo'n rubber dingetje die ook bij een bel krijgt enzo ertussen doen?
Ik heb een Garmin sensor op mijn baanfiets zitten. Die zit ook niet heel strak, maar ga er vanuit dat als hij draait alleen maar beter vast blijft door de gyroscopische krachten.
Alsin in 3 winters is hij er nooit vanaf gekomen.