Ook zonder regen had Daan het gered.
Giro 2025
-
- Forum-lid
Het zou nipt geweest zijn hoor!!
Maar geweldig wat hij daar neergezet heeft zeg.
Arensman doet ook goede zaken voor zijn klassement, jammer van die eerste etappe (weer..)
Maar geweldig wat hij daar neergezet heeft zeg.
Arensman doet ook goede zaken voor zijn klassement, jammer van die eerste etappe (weer..)
Adversity is the Catalyst of Change
ik denk dat Ayuso en Del Toro toch nog veel tijd verloren hebben met die laatse regenbui tov van bvb Roglic. (Ayuso 30 sec trager op het laatst?).
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

- daniel1975
- Forum-lid HC
Klassement ligt nog helemaal open zo.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Tja normaal zat ik nu in Italië om een etappe mee te pakken maar door omstandigheden niet dit jaar.
Mijn geluk: het is hier (in noord-Frankrijk) nu veel mooier weer dan daar.
En gelukkig maar want de moestuin heeft ernstig dorst!!
Mijn geluk: het is hier (in noord-Frankrijk) nu veel mooier weer dan daar.
En gelukkig maar want de moestuin heeft ernstig dorst!!
-
- Forum-lid
Ik had hem ook gespot ja.
Hij is een beetje verdoemd nu vanwege allerlei huiselijk geweld en overspeligheid (wat in Italie toch zo’n beetje de norm is…)
Maar ik was altijd wel fan van die enorme persoonlijkheid en zijn charisma in zijn gloriejaren. Waarschijnlijk vanwege mijn jeugdige onzekerheid en onwetendheid.
Later heb ik wel gelezen dat het niet echt een heel prettig persoon was voor zijn directe omgeving en in bijzonder zijn eigen vrouw.
Hij is een beetje verdoemd nu vanwege allerlei huiselijk geweld en overspeligheid (wat in Italie toch zo’n beetje de norm is…)
Maar ik was altijd wel fan van die enorme persoonlijkheid en zijn charisma in zijn gloriejaren. Waarschijnlijk vanwege mijn jeugdige onzekerheid en onwetendheid.
Later heb ik wel gelezen dat het niet echt een heel prettig persoon was voor zijn directe omgeving en in bijzonder zijn eigen vrouw.
- daniel1975
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
En dat in vergelijking met de motivatie voor Van Aert....