Muziek - Een streling voor het oor ...
-
- Forum-lid
Weldenkend en Amerikaan in ėėn zin. 
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik kom net terug uit Chicago, maar ik heb er een paar ontmoet
En nee, was niet Obama of Leo 
Een deel van de amerikanen is nooit buiten hun state geweest, laat staan dat ze weten/interesse hebben voor alles buiten de USA.
Om dan weer in topic te gaan. We hadden een dikke GMC truck en reden door de binnenlanden en dan krijg op het lokale radio station Radar Love voorgeschoteld
Dan is het leven toch even zorgeloos

Een deel van de amerikanen is nooit buiten hun state geweest, laat staan dat ze weten/interesse hebben voor alles buiten de USA.
Om dan weer in topic te gaan. We hadden een dikke GMC truck en reden door de binnenlanden en dan krijg op het lokale radio station Radar Love voorgeschoteld

Dan is het leven toch even zorgeloos

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Hahah ja die mannen hebben het echt ver geschopt met hun muziek. Niet persé mijn stijl, op wat geweldige nummers na, maar ik heb zoveel respect voor die mannen!! Voor mij heb je de Stones, daarna wellicht een tijdje niets of wat anderen. Maar dan heel kort daarop toch wel de Golden Earring hoor!!
Adversity is the Catalyst of Change
-
- Forum-lid
Radar Love: dat is zo'n nummer dat echt tijdloos is, en bovendien eentje waarop je alle remmen (of remmingen
) kan los laten.
Geen band zo vaak gezien als de Earring
Vandaag is Jack Johnson jarig. Mooie gelegenheid om de zondag rustig te beginnen met zijn album In Between Dreams.

Vandaag is Jack Johnson jarig. Mooie gelegenheid om de zondag rustig te beginnen met zijn album In Between Dreams.
Ik ga hem toch maar eens plaatsen,
Black Sabbath - Heaven and Hell.
Heaven and Hell uit 1982 was voor mij in 1988 de kennismaking met Dio. Samen met muziek van Rainbow die de oom van een vriend bij ons bracht.
Van Rainbow vind ik bijna alles met Dio goed, met Black Sabbath zijn sommige nummers uitschieters, met ook een groot deel middelmatige nummers.
https://www.youtube.com/watch?v=uWAhd4KkVUU
Black Sabbath - Heaven and Hell.
Heaven and Hell uit 1982 was voor mij in 1988 de kennismaking met Dio. Samen met muziek van Rainbow die de oom van een vriend bij ons bracht.
Van Rainbow vind ik bijna alles met Dio goed, met Black Sabbath zijn sommige nummers uitschieters, met ook een groot deel middelmatige nummers.
https://www.youtube.com/watch?v=uWAhd4KkVUU
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ook wel met enige regelmaat. Leukst waren de tentfeesten waar ze soms optraden, denk dat dat eind jaren '90 moet zijn geweest. Lekker laagdrempelig, supersfeer. Van bekende bands als GE, De Dijk, Van Dik Hout, Is ook schitterend, The Scene, etc maar ook bands die later doorbraken (Blof, Racoon) of gewoon goed waren zonder ooit groot te worden. Daar bij dat soort tentfeesten Kane ongenadig hard door de mand zien vallen, werden falikant weggespeeld door het voorprogramma. Een of ander toen nog onbekend gothic bandje uit Waddinxveen (Within temptation).
Mooie tijden waren dat!
Mooie tijden waren dat!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
We zijn zelfs bezig geweest de Earring op ons trouwfeest te laten spelen.
Was toen veel geld maar kon ik wel betalen en toch nog wel eens spijt van.
Logistiek was het echter een drama. Het window waarin ze dan wilde spelen volgens het boekingskantoor viel midden in de feestavond. Twee keer een band wisselen vonden we te rommelig. Als we ze als afsluiter tussen 2400 en 0030 hadden kunnen boeken hadden we het zeker gedaan. Had ik nog wel een kwartier extra gedaan...........
Maatje van mij was vorig jaar betrokken bij en mini event met een veiling voor een goed doel.
Cesar Zuiderwijk kwam - hoe klein gezelschap het ook was - gewoon opdagen met wat spullen. Leuke dingen zijn dat.
Het is trouwens bizar wie en wat je allemaal kan boeken voor een privefeest!
Was toen veel geld maar kon ik wel betalen en toch nog wel eens spijt van.
Logistiek was het echter een drama. Het window waarin ze dan wilde spelen volgens het boekingskantoor viel midden in de feestavond. Twee keer een band wisselen vonden we te rommelig. Als we ze als afsluiter tussen 2400 en 0030 hadden kunnen boeken hadden we het zeker gedaan. Had ik nog wel een kwartier extra gedaan...........
Maatje van mij was vorig jaar betrokken bij en mini event met een veiling voor een goed doel.
Cesar Zuiderwijk kwam - hoe klein gezelschap het ook was - gewoon opdagen met wat spullen. Leuke dingen zijn dat.
Het is trouwens bizar wie en wat je allemaal kan boeken voor een privefeest!
Het is vandaag internationale dag van de schildpad.
Voor ons een soort van verjaardag van onze Chester (Russische vierteenschildpad) waarvan we ons verbazen dat hij er nog steeds is.
Dus nu op de schijvendraaier: Happy Turtle Song van Hot Tuna.
Geweldige band trouwens
Voor ons een soort van verjaardag van onze Chester (Russische vierteenschildpad) waarvan we ons verbazen dat hij er nog steeds is.
Dus nu op de schijvendraaier: Happy Turtle Song van Hot Tuna.
Geweldige band trouwens
-
- Forum-lid
Nooit van gehoord maar ik ga er eens achteraan zoeken.
Adversity is the Catalyst of Change