Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Wat heb jij voor het laatst gekocht?

kxlight
Forum-lid HC

kxlight 17 mei 2025 08:08

Als je schoenen, bril en helm hebt die tezamen 1000 e zijn dan moet je die wel tentoonstellen en niet onderin een donkere kast smijten… ;-)

0475
Forum-lid

0475 17 mei 2025 09:56

Ernie C. schreef: 17 mei 2025 06:45 Lekker, je sportschoenen op neushoogte...

Helm, schoenen, bril en garmin zie ik op die plaatjes. Allemaal dingen waar ik niet tegenaan hoef de kijken, gevoelig zijn voor stof (bril), je wil niet dat ze vallen. Waarom zou je dat in hemelsnaam zo op willen ruimen? Ik vind de kast persoonlijk een betere uitvinding.
Ik zie wel eens plaatjes van woonkamers waar dan de fiets boven de sofa hangt.....misschien voor die mensen?

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 17 mei 2025 10:28

Een mooie fiets aan de muur kan ik prima inkomen. Met twee pubers in huis worden hier echter al genoeg schoenen (soms in paar, meestal in enkelvoud op verschillende plaatsen) "tentoongesteld".
Campagnolo Ultra Dork

Tipo21
Forum-lid

Tipo21 17 mei 2025 11:39

Derailleurpad voor Aethos, de oude heeft bij een val z'n werk gedaan door te verbuigen en de energie op te vangen ;)
3 prachtshirts bij Siroko.com in Spanje. Zie dit topic: https://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?t=90016
Bij Fuduurum betaal je altijd teveel.

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 18 mei 2025 20:32

Gisteren een body/windjack gekocht in Schin op Geul.
Ik had alleen mijn zomershirts en armstukken mee naar Limburg maar ik kwam erachter dat dat te koud zou zijn, zeker heuvel af.
Dus maar op zoek gegaan naar een oplossing.
Vanochtend was het miezerig in Limburg dus ik was blij dat ik het gekocht had.
In het begin jackje open, jackje dicht maar na twee uurtjes kon ik hem, gelukkig, uit doen.
Toen was de temperatuur redelijk omhoog gegaan.

rene
Forum-lid HC

Gebruikersavatar rene 18 mei 2025 21:53

Tipo21 schreef: 17 mei 2025 11:39 Derailleurpad voor Aethos, de oude heeft bij een val z'n werk gedaan door te verbuigen en de energie op te vangen ;)
3 prachtshirts bij Siroko.com in Spanje. Zie dit topic: https://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?t=90016
Ik had pas geleden de direct mount optie gekocht voor mijn Aethos. Iets lichter en smoelt beter met Shimano en schakelt perfect ook.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

synapse
Forum-lid

Gebruikersavatar synapse 18 mei 2025 22:04

Nieuw zadel.

De zitting bleek vanmiddag gewoon gebroken te zijn...
Bij het uit het zadel komen leek het eerder deze week of mijn broek aan iets haakte.
Nu was het dek echt stuk en de rest dus ook.

Niet mee gevallen of zo, dus geen idee hoe dit komt.
Courir c'est mourir un peu

Ramon73
Forum-lid

Ramon73 19 mei 2025 07:42

Theo V schreef: 18 mei 2025 20:32 Gisteren een body/windjack gekocht in Schin op Geul.
Ik had alleen mijn zomershirts en armstukken mee naar Limburg maar ik kwam erachter dat dat te koud zou zijn, zeker heuvel af.
Heb je een voorbeeld of foto? Ik zoek warschijnlijk ook zoiets. Voornamelijk voor woon/werk ritten. Ik wil om 6:15 vertrekken, maar dan is het nog best koel. Een jasje is dan wel fijn.
Nu doe ik idd een jasje aan en dat jack blijft op het werk hangen de rest van de week. Op vrijdag ga ik meestal met de auto, schone kleding brengen, vuile ophalen. Ik heb maar 3 jacks en dan kom ik er 1 tekort. Als ik iets lichters/dunners had, dan kon het gewoon in shirtzak mee naar huis.

Zelf gekocht: Bye Nutrition pakket met repen en sportdrank. Helaas geen korting meer via de Fiets! Podcast :dislike:
Dogma F

rikkert
Forum-lid HC

rikkert 19 mei 2025 07:52

Plakkers voor mijn tpu binnenbanden. Vrijdag door een nietje heen gereden. En die bandjes zijn duur genoeg om te plakken. En een tyre glider. De combi van conti banden met vision team 30 wielen is een killer, zeker als je Dupuytren in je handen hebt zitten. Hopelijk krijg ik het met dit ding wel voor elkaar, past iig netjes in mijn zadeltasje. Afgelopen vrijdag de call of shame moeten maken en me op laten halen.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 19 mei 2025 09:42

Ramon73 schreef: 19 mei 2025 07:42
Theo V schreef: 18 mei 2025 20:32 Gisteren een body/windjack gekocht in Schin op Geul.
Heb je een voorbeeld of foto? Ik zoek warschijnlijk ook zoiets. Voornamelijk voor woon/werk ritten. Ik wil om 6:15 vertrekken, maar dan is het nog best koel. Een jasje is dan wel fijn.
Nu doe ik idd een jasje aan en dat jack blijft op het werk hangen de rest van de week. Op vrijdag ga ik meestal met de auto, schone kleding brengen, vuile ophalen. Ik heb maar 3 jacks en dan kom ik er 1 tekort. Als ik iets lichters/dunners had, dan kon het gewoon in shirtzak mee naar huis.

Zelf gekocht: Bye Nutrition pakket met repen en sportdrank. Helaas geen korting meer via de Fiets! Podcast :dislike:
Het is onderstaande geworden.
Ik had de keus tussen een dun nylon body/windjack of deze.
Ik hou er wel van om het iets warmer te hebben in deze tijd van het jaar dus voor de wat gevoerde versie gekozen.
https://bbbcycling.com/nl_nl/bbw-282-windvest-triguard

raven14
Forum-lid

Gebruikersavatar raven14 19 mei 2025 13:06

Nieuw gravelframe, Open UPPER, net geleverd:

Afbeelding

Zal worden opgebouwd als 'allroad' fiets, enige fiets voor gemengd gebruik road/gravel op vakantiebestemming.
Afbeelding

hopjes
Forum-lid

hopjes 19 mei 2025 13:41

Garmin edge 1050.
Ik had een garmin 840 besteld, tijdens ophalen verrast over de display verschillen tussen 840 en 1050. De 'digitale fietsbel' bracht me helemaal aan het twijfelen. Garmin 840 laten liggen en met een 1050 naar huis.
2 ritjes mee gereden en blij met deze wisseling.

Plaats reactie