Euh? Jij toch, zonet hierboven?
Het grote domme vragen topic
-
- Forum-lid
Adversity is the Catalyst of Change
En een paar minuten voor een knallend onweer binnen. Blij dat ik niet voor het hele geplande rondje ging, maar op tijd omdraaide. Zis is ze mountains!daniel1975 schreef: ↑09 mei 2025 20:31Gaaf, had hem idd al gezien op je Strava.
Zo te zien met pure PierreKa’s ipv accu![]()
Niet zijken maar reiden !
-
- Forum-lid
Mountains aren’t just funny, they’re also hill areas. (Hilarious)
Adversity is the Catalyst of Change
-
- Forum-lid HC
Sram gaat de 12 speed echt een stuk langer mee dan de 11 speed.
Als je sram rijd kan je prima de 12 speed ketting nemen, maar dan moet je wel de eagle 12speed pakken, niet de flattop.
-
- Forum-lid
Flattop van SRAM gaat heel lang mee.
Ik hoop dat je een grapje maakt, want anders is dit wel heel wat onzin bij elkaar en héél erg generaliserendkees0251 schreef: ↑08 mei 2025 19:32 Speciaal voor ouwe trouwe Jans..
E bikes hebben een functie voor:
-de doorsnee mens, voor wie langer fietsen dan 2,34 km teveel inspanning is, dit is een zo langzamerhand hele grote meerderheid aan het worden.
de prijs daarvoor zal uiteindelijk in de allesoverheersende zorgkosten terechtkomen...
-bejaarden die niet (meer ) op eigen kracht vooruitkomen...
-forenzen die niet bezweet op hun werk kunnen/willen aankomen..
Voor E racers (en dus niet ee-racers) zie ik geen enkele zinnige functie behalve zelfbedrog.
Vrij naar A. Einstein
Only three things are infinite: the universe, human stupidity and human vanity...
Courir c'est mourir un peu
ik rij met Shimano en dacht dit weekend eens de 12 speed ketting opmeten, na 4500 km nog bijna geen verlenging, dat ging bij de 11 speed sneller. (Beide Dura ace). Dus heb het idee dat dit bij deze ketting klopt (n=1).
12 speed sram (force) gaat net zo rap erdoorheen op slechtweer fiets als een 11 speed ultegra ketting.
Ook gewoon met rotzooi in de herfst binnen 2000km.
En dan valt tooltje erin. (nieuwe sram tool omdat je bij .75 te laat bent)
En goedweer fiets haal ik met 11 speed (dura ace) ketting ruim 10 duizend km. (record volgens mij 15 duizend voordat tooltje met .75 erin viel)
Ook gewoon met rotzooi in de herfst binnen 2000km.
En dan valt tooltje erin. (nieuwe sram tool omdat je bij .75 te laat bent)
En goedweer fiets haal ik met 11 speed (dura ace) ketting ruim 10 duizend km. (record volgens mij 15 duizend voordat tooltje met .75 erin viel)