Cube
-
- Forum-lid
Ja wel gezien uiteraard. Maar die kleuren spreken me ook niet erg aan. Bovendien kleine voorkeur voor shimano.Patrick VB schreef: ↑16 mei 2025 22:21Al eens naar de SLX gekeken?stansfield schreef: ↑16 mei 2025 16:05 Oh dat beloof niet veel goeds.
Brengen ze trouwens elk jaar nieuwe modellen/kleuren uit? Er zit nu nu in de specs en kleuren ook net niet echt de ideale fiets bij die ik zou willen.
De Agree vind ik prijstechnisch wel heel interessant maar de AGREE C:62 SLT in het blauw vind ik wel erg mooi. Maar is wel een hele grote meerprijs voor Dura Ace.
De AGREE C:62 RACE heeft eigenlijk alles wat ik zoek. Ultegra en ook geïntegreerd stuur. Maar die kleur is echt een no go voor mij.
Beschikbaar (?) in 2 kleuren.
-
- Forum-lid
des goûts et des couleurs, on ne discute pas 
Persoonlijk vind ik de bordeauxrode uitvoering wel mooi.
Over de werking van SRAM met zijn verwisselbare batterijen ben ik zeer tevreden.
Persoonlijk vind ik de bordeauxrode uitvoering wel mooi.
Over de werking van SRAM met zijn verwisselbare batterijen ben ik zeer tevreden.
-
- Forum-lid
Dan ben ik eens benieuwd! Mijn nieuwe cube agree c62slx komt in week26 binnen! Ik hoop dat hij nog op tijd komt. Vertrek in week 27 naar Italië en wil hem dan testen!